Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #21 Skrevet 21. februar 2006 Jeg har også lyst på sjokolade! ← Mitt! Mitt! Mitt! Eh. Strengt tatt finnes vel ingen sjokolade her. Kanskje jeg skulle vekke de nærmeste naboene? De bor en kilometer unna og kom nok til å skade meg grundig med et eller annet våpen. Men det kan kanskje være verdt det likevel.
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. februar 2006 #22 Skrevet 21. februar 2006 Funker det hvis jeg skriver et lengre innlegg på SMS-språk?
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #23 Skrevet 21. februar 2006 *fnis* Midt i flotteste østlandske vinterland. ← Ikke lås døra - jeg kommer. Søren også; var helt sikker på at denne ville funke... ← Prøv igjen. Mot smisk og smiger er jeg helt fortapt. Savner Skauta, ja.... .. om du ikke vil erte på deg de ammende mødrene - hva med bridzillaene ← GOD ide! Jeg synes du er tøff når du er sint, LoisLane. ← *snerr*
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #24 Skrevet 21. februar 2006 Funker det hvis jeg skriver et lengre innlegg på SMS-språk? ← Hvis du klarer å legge inn "værst" og "værre" lukter det blod, ja.
Leo Skrevet 21. februar 2006 #25 Skrevet 21. februar 2006 .. om du ikke vil erte på deg de ammende mødrene - hva med bridzillaene ← Èn tråd hvor man hevder at det er ren skjær idioti å bruke masse penger på brudekjole for så be gjestene delvis betale festen selv, burde være en sikker vinner! Mohaaa...
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #26 Skrevet 21. februar 2006 Hvis du klarer å legge inn "værst" og "værre" lukter det blod, ja. ← J sns d værste er alle di som bare klager oxo er di ikke bedre slv
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #27 Skrevet 21. februar 2006 Èn tråd hvor man hevder at det er ren skjær idioti å bruke masse penger på brudekjole for så be gjestene delvis betale festen selv, burde være en sikker vinner! Mohaaa... ←
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #28 Skrevet 21. februar 2006 Eller hva med nok en "Hva er vitsen med å gifte seg? - dere blir jo skilt allikevel?" "Hvorfor så opptatt av detaljer?" "Dere er bare så innmari Bridezillah!" "Forloveren min brukte dristig undertøy - kastet på hodet ut av bryllupet" "Driter i fargen på kirketjenerens skjortekrage"
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #29 Skrevet 21. februar 2006 J sns d værste er alle di som bare klager oxo er di ikke bedre slv ← Form og innhold gir meg instant magesår. Du skal blø, LilleBille!
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #30 Skrevet 21. februar 2006 Noen politiske tråder, da? "Muslimer er domme" blir litt for enkelt.
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #31 Skrevet 21. februar 2006 Form og innhold gir meg instant magesår. Du skal blø, LilleBille! ← Fikk zzzååå lyzt til å lage en kooozemoooozemelding for å få deg i gått humør igjen! Klemz!
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #32 Skrevet 21. februar 2006 Pass deg, Violetta, ellers kozzzzer jeg deg blå. Eller lilla, da.
LilleBille Skrevet 21. februar 2006 #33 Skrevet 21. februar 2006 Form og innhold gir meg instant magesår. Du skal blø, LilleBille! ← .. og j som sparte klemzene og kozene til dte inleget
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #34 Skrevet 21. februar 2006 Pass deg, Violetta, ellers kozzzzer jeg deg blå. Eller lilla, da. ← Kooz og klemz!
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #35 Skrevet 21. februar 2006 Save your last klemzzzz... :blaaveis:
Gjest Liten Tapir Skrevet 21. februar 2006 #36 Skrevet 21. februar 2006 (endret) Jg syns at alle likzm skulle fålåv å skrive som dom vil jg likzm får dt atte alle skulle besteme dt sjøl får atte det r ikke alle som r like flinke på skoln å da må dom få låv til å skrive likeavel får de som heller vil gjøra andre ting enn skola må fålåv å besteme dt sjøl for dom r ikke værre forde dt r dom som trur dom r bæst til å skrive å alt som r værst dt r mye kuuulere å feste å drekka å væme kjærsten å sånn klemz Endret 21. februar 2006 av Liten Tapir
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #37 Skrevet 21. februar 2006 Jg syns at alle likzm skulle fålåv å skrive som döm vil jg likzm får dt atte alle skulle besteme dt sjøl får atte det r ikke alle som r like flinke på skoln å da må dom få låv til å skrive likeavel får de som heller vil gjøra andre ting enn skola må fålåv å besteme dt sjøl for dom r ikke værre forde dt r dom som trur dom r bæst til å skrive å alt som r værst dt r mye kuuulere å feste å drekka å væme kjærsten å sånn klemz ← Jeg bøyer meg i støvet...
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #38 Skrevet 21. februar 2006 Ah! Takk! Jeg er faktisk i bedre humør (hvis dere kutter ut den fordømrade klemzinga), og tror kanskje jeg kan legge meg nå uten å være til fare for mannen min. Hvis dere vil kan dere få låne tråden min og krangle i vei i hele natt.
Gjest LoisLane Skrevet 21. februar 2006 #39 Skrevet 21. februar 2006 Jg syns at alle likzm skulle fålåv å skrive som döm vil jg likzm får dt atte alle skulle besteme dt sjøl får atte det r ikke alle som r like flinke på skoln å da må dom få låv til å skrive likeavel får de som heller vil gjøra andre ting enn skola må fålåv å besteme dt sjøl for dom r ikke værre forde dt r dom som trur dom r bæst til å skrive å alt som r værst dt r mye kuuulere å feste å drekka å væme kjærsten å sånn klemz ← Går du i klassen min???
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #40 Skrevet 21. februar 2006 Ah! Takk! Jeg er faktisk i bedre humør (hvis dere kutter ut den fordømrade klemzinga), og tror kanskje jeg kan legge meg nå uten å være til fare for mannen min. Hvis dere vil kan dere få låne tråden min og krangle i vei i hele natt. ← Vi sender faktura.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå