Gå til innhold

Dama har ingen interesse for mere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen noen år og har et par barn. Alt handler om barna noe jeg mener er feil. Jeg mener det er like viktig å opprettholde det å være kjærester. 

Vi gjør ingenting sammen lengre og hun tar ikke initiativ til noen verdens ting. Hvis vi skal se en film eller noe, så blir det liksom opp til meg og d er litt sånn "samme for meg" holdning. Hun er likegyldig på det meste. Jeg er hjemme mye og har lite sosial omkrets, tror mye ligger på det. Tar jeg opp temaet blir hun sur.

Hun ønsker å ha sex hver kveld og sier hun elsker meg et par ganger pr mnd. Det er omtrent det hele. 

Er problemet at jeg er en beta deluxe? Vil det hjelpe om jeg tar en ferie borte på en mnd?

Anonymkode: b8428...1fa

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet. Hva er dette for et opplegg?

Ta en måneds ferie og reise fra alt? Det er i så fall en sikker oppskrift på å bli singel.

Dette må være trolling.

Anonymkode: 6055a...85f

• Liker 14
  • Nyttig 7
Skrevet

To barn tar mye tid og krefter. Gjør dere ikke ting sammen med barna? Skal hun underholde deg når ungene sover da, eller hva tenker du? Hun sier hun elsker deg, og hun vil ha sex hver kveld. Hva mer vil du ha? Hva er dine bidrag i hverdagen?

Anonymkode: 02721...7f8

• Liker 8
  • Nyttig 6
Skrevet

Sex hver dag, er jo et godt bidrag til å være kjærester, og noe koseprat greier du vel å lure inn?  Ellers tror jeg det er mye her, som ikke fortelles. Har du for eksempel lavere libido enn henne?

Anonymkode: 12eac...b4b

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Hva er det du klager på? Troll. 

Anonymkode: 35e72...f21

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Altså, hva er det du mangler? En kone som underholder deg? Skal hun leie inn en klovn så du slipper ta ansvar for ditt eget liv?

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Du er ensom med henne. Jeg skjønner godt at det er tomt, når hun er der, men ikke til stede.

Kjæreste er viktig det også.

Ikke reis bort, for det er jo uansvarlig. Men kanskje se om det er muligheter for deg å komme deg ut litt. Mener ikke legge fra deg ansvaret med barn, men du trenger mer innhold i livet, synd hun ikke vil delta i det. 

Anonymkode: ab3df...d68

• Liker 3
Skrevet

Opprettholder man ikke kjærligheten, så visner den, så forstår deg godt. Må da gå an med barnevakt iblant? Det er da vanlig å finne på noe iblant selv om man har barn

Anonymkode: c9692...46f

• Nyttig 1
Skrevet

Du får fitte hver kveld å så klager du??? Ta det opp med gutta på jobb du så får du nok høre du har fader meg ingenting å klage på

Anonymkode: 3c435...735

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Du er barnslig og synes synd på deg selv, det er det reele problemet her! Voks opp og vær en MANN! 

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Mener ikke legge fra deg ansvaret med barn, men du trenger mer innhold i livet, synd hun ikke vil delta i det. 

Han klager på at hun ikke finner på ting. Han finner ikke på noe selv heller, men er sur fordi hun ikke finner på noe for ham. 

Anonymkode: 2a08b...843

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er problemet at jeg er en beta deluxe? Vil det hjelpe om jeg tar en ferie borte på en mnd?

Problemet er at du i det hele tatt tenker dette som en seriøs tanke. 

Anonymkode: 2a08b...843

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet

Det vil hjelpe viss du vil ut av familien. Dette ble helt dust. 

Ta litt styring om du vil noe skal skje. Finn på noe, organiser det hele, ikke gi for mange alternativer slik at alt ender med å bli hennes jobb. For all del ikke reis vekk. 

Anonymkode: 0bbe1...5fb

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet
BobbySocks skrev (8 timer siden):

Altså, hva er det du mangler? En kone som underholder deg? Skal hun leie inn en klovn så du slipper ta ansvar for ditt eget liv?

Nei men hadde vært ok å kunne prate med noen på kveldene eller I d minste noen kvelder. Det er omtrent som om jeg ikke er til stede, annet en når jeg skal gjøre noe praktisk eller angående barna. 

Kan fint mase om noe angående barna men for "sliten" til å prate om noe annet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Vi har vært sammen noen år og har et par barn. Alt handler om barna noe jeg mener er feil. Jeg mener det er like viktig å opprettholde det å være kjærester. 

Vi gjør ingenting sammen lengre og hun tar ikke initiativ til noen verdens ting. Hvis vi skal se en film eller noe, så blir det liksom opp til meg og d er litt sånn "samme for meg" holdning. Hun er likegyldig på det meste. Jeg er hjemme mye og har lite sosial omkrets, tror mye ligger på det. Tar jeg opp temaet blir hun sur.

Hun ønsker å ha sex hver kveld og sier hun elsker meg et par ganger pr mnd. Det er omtrent det hele. 

😂😂😂 U had me til... Hun ønsker sex HVER kveld🤔 Hva klager du etter?

Anonymkode: 1b965...334

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nei men hadde vært ok å kunne prate med noen på kveldene eller I d minste noen kvelder. Det er omtrent som om jeg ikke er til stede, annet en når jeg skal gjøre noe praktisk eller angående barna. 

Godt mulig hun er akkurat det. Prøv å prate på dagtid istedenfor? Det er ganske vanlig å være så skutt på kvelden at man ikke orker de store samtaler da. Spesielt når man har småbarn. 

Min mann organiserer en date om han synes vi har pratet for lite i det siste, for han er en smart luring. Da sørger han for at jeg har ingenting å bekymre meg for, og stjeler meg bort fra plikter og hverdag. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

😂😂😂 U had me til... Hun ønsker sex HVER kveld🤔 Hva klager du etter?

Anonymkode: 1b965...334

Rundt 5 dager I uken, Eller hver dag jeg er hjemme omtrent.  Jobber litt natt. Klager ikke pā det, men et forhold handler om mer

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva finner du på da, for henne? 

Anonymkode: 6e37d...614

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har du noe interessant å prate om da? Jeg kan forstå at du savner en venn i partner. En av tingene jeg elsker med kjæresten er alle de rare og morsomme samtalene vi har.

Akkurat nå har vi to ting vi gjør; ser Love is Blind sammen og hver episode åpner det for en haug med emner å prate om🤭🤭

Når vi ikke kan være sammen(alene med barn på hver vår kant) møtes vi online og gamer sammen. Prater om alt og ingenting.

Og så er det jo viktig å ha sine egne hobbyer, venner og interesser og ha et eget liv oppi alt. Da får vi ut mye av det sosiale vi trenger så ikke alt faller på partner. Og det igjen åpner for samtaler🤷🏻‍♀️

Anonymkode: d570b...1db

Skrevet

Ikke bry deg om alle som «shamer» deg for å ønsker mer fellesskap med kjæresten enn bare sex. Sex er fint det, men det går an å føle seg ensom likevel. Jeg og mannen bruker fuelbox sine samtalekort i perioder dialogen går litt trått. De gir oss mye spennende å snakke om, så finner vi liksom litt tilbake til hverandre. Kan også anbefale bufferkurs for par som mange familievernkontor har. Det er liksom mer ufarlig å gå på kurs, istedenfor å gå i parterapi

Anonymkode: ec106...397

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...