Gå til innhold

Garmin venu 3/3s

Jegmener

Anbefalte innlegg

Noen som har disse klokkene som er fornøyd ? Og som kan fortelle meg forskjellen? Egentlig sett meg ut venu 3, men ser ut til at den finnes bare i sort og hvit. Jeg ønsker i grå/rosa, men den finnes bare på 3s. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har 3s.  Den eneste forskjellen tror jeg er størrelsen, batteritiden, og at man ikke kan skrive direkte fra klokken (ncf-funksjonalitet)

Anonymkode: e5e5e...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Venu 3 og er kjempefornøyd. Det er som det nevnes over her skjermen som er mindre og batteritiden som er litt dårligere på 3s. Jeg er usikker på hva bruker 05a sikter til når det skrives at man ikke kan skrive direkte fra klokken. NCF tror jeg er feilstavet og at det menes NFC. Dette har ikke med skriving å gjøre, men at man for eksempel kan betale med klokken på tap-to-pay gjennom Near Field Communication-protokollen.

Begge klokkene har denne funksjonen. Så tror de er helt like bortsett fra skjermstørrelse og batteritid :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde den, men bytta og kjøpte en Fenix istedet. Den koster jo mye mer, men hadde betydelige bedre funksjoner til trening og særlig løping, enn hva Venu har. Men hvis man skal ha en smartklokke med helsefunksjoner og ikke så mye trening er Venu super, og mye finere og mer feminin enn den overprisa Fenix klokka jeg kjøpte. 

Anonymkode: 3fbf0...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...