AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #1 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg har et nytt dusjkabinett og har dusjet der cirka 20 ganger, og nå ser jeg at jeg trenger å vaske veggene og dørene. Vanligvis blander jeg zalo og eddik, smører på og lar det stå en stund før jeg vasker av med en svamp og skyller, men har fått prolaps i nakken og har smerter i skuldre og armer og kan ikke skrubbe. Anonymkode: 7ef51...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Del Skrevet 12. september 2024 20 ganger og du må vaske? Oook Anonymkode: 8dd54...8a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 (endret) Kjøp/lån en dampvasker. Endret 12. september 2024 av Knirke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har et nytt dusjkabinett og har dusjet der cirka 20 ganger, og nå ser jeg at jeg trenger å vaske veggene og dørene. Vanligvis blander jeg zalo og eddik, smører på og lar det stå en stund før jeg vasker av med en svamp og skyller, men har fått prolaps i nakken og har smerter i skuldre og armer og kan ikke skrubbe. Anonymkode: 7ef51...157 Spray på kalkfjerner. La det stå noen minutter. Spyl av med dusjen. Anonymkode: 33b46...3bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Del Skrevet 12. september 2024 Knirke skrev (4 timer siden): Kjøp/lån en dampvasker. Veldig bra med dampvasker, men det fjerner bakterier - det fjerner ikke belegg fra såpe og lignende. Så man må vaske/skrubbe med noe annet i tillegg på dusjdører og dusjkabinett. Anonymkode: d78cf...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Del Skrevet 12. september 2024 vi bruker nal og tørker etter hver dusj, vi venter ikke til det samler seg opp - det hjelper.. Anonymkode: 4c988...598 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #7 Del Skrevet 12. september 2024 Bruker nanosvamp...og bare vann. Anonymkode: 3c6f7...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun-Seeker Skrevet 12. september 2024 #8 Del Skrevet 12. september 2024 Beste trikset jeg har funnet, som gir best uttelling på kraft kontra effekt. https://www.kk.no/bolig/trikset-som-far-det-til-a-skinne/73037345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #9 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): 20 ganger og du må vaske? Oook Anonymkode: 8dd54...8a5 Eller muligens mer, men ser det har blitt et tynt lag med kalk fra vannet Ts Anonymkode: 7ef51...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #10 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spray på kalkfjerner. La det stå noen minutter. Spyl av med dusjen. Anonymkode: 33b46...3bc Sun-Seeker skrev (8 minutter siden): Beste trikset jeg har funnet, som gir best uttelling på kraft kontra effekt. https://www.kk.no/bolig/trikset-som-far-det-til-a-skinne/73037345 Her må man jo logge inn for å få lese artikkelen Ts Anonymkode: 7ef51...157 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 12. september 2024 #11 Del Skrevet 12. september 2024 Vanish flekkfjerning spray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamelia83 Skrevet 12. september 2024 #12 Del Skrevet 12. september 2024 C soap vidunderskrubb er fantastisk på dusjkabinett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hateridioter Skrevet 12. september 2024 #13 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg bruker nal etter hver dusj, da setter ikke kalken seg så lett. Vasker med mirakelsvamp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #14 Del Skrevet 12. september 2024 Når jeg bruker zalo og eddik trenger jeg ikke å skrubbe, bare tørke over med våt klut. Hvis du har veldig mye kalk bør du kanskje ha litt mer eddik i blandingen. Anonymkode: 34690...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #15 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har et nytt dusjkabinett og har dusjet der cirka 20 ganger, og nå ser jeg at jeg trenger å vaske veggene og dørene. Vanligvis blander jeg zalo og eddik, smører på og lar det stå en stund før jeg vasker av med en svamp og skyller, men har fått prolaps i nakken og har smerter i skuldre og armer og kan ikke skrubbe. Anonymkode: 7ef51...157 Du skal lese bruksanvisningen du fikk med dusjkabinettet. Der står det hva du ikke skal bruke, nemlig mikrofiber eller andre skureprodukter som Jif og lignende. Heller ikke spray produkter. Bruker du skureprodukter så står det klart og tydelig i vår Porsgrunn bruksanvisning at ingen garantier gjelder ved riper i glasset eller dersom glasset sprekker / eksploderer. Der finnes impregnering for dusjglass, og der finnes andre spesialprodukter. Jeg bruker en ribbestrikket kjøpt bomullsklut. Spruter godt på med Sunlight oppvaskmiddel den svanemerkede varianten av Zalo. går lett over alt glasset, og spyler av når jeg dusjer noen minutter senere. Alle drar av vann og såpe etter dusj med en myk vindusnal, dermed holder glasset seg fint lengre mellom hver vask. Anonymkode: b5670...61d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #16 Del Skrevet 12. september 2024 Bruker glassklut. Først våt så tørr. Anonymkode: 44abd...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 12. september 2024 #17 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Når jeg bruker zalo og eddik trenger jeg ikke å skrubbe, bare tørke over med våt klut. Hvis du har veldig mye kalk bør du kanskje ha litt mer eddik i blandingen. Anonymkode: 34690...050 Ja dette gjør jeg også, zalo og eddik med en grovere klut eller i en av disse https://www.clasohlson.com/se/Diskborste/p/34-2103. Behøver ikke å skrubbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #18 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bruker glassklut. Først våt så tørr. Anonymkode: 44abd...b04 Olive_North skrev (2 timer siden): Ja dette gjør jeg også, zalo og eddik med en grovere klut eller i en av disse https://www.clasohlson.com/se/Diskborste/p/34-2103. Behøver ikke å skrubbe Forventnat glasset eksploderer en vakker dag med disse produktene. Anonymkode: b5670...61d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 12. september 2024 #19 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forventnat glasset eksploderer en vakker dag med disse produktene. Anonymkode: b5670...61d Hvorfor? jeg har ikke glass i dusjen, men vil gjerne vite hvordan det går til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #20 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bruker glassklut. Først våt så tørr. Anonymkode: 44abd...b04 Jeg kan ikke gnukke med klut Ts Anonymkode: 7ef51...157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå