AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Vi har renovert stue nede og vurderer å pynte opp taket slik. Men burde vi ha alt hvitt? Eller male listverket i farger? Dette er storstuen i et gammelt herskapshus, så det tåler at vi maler det i ulike farger. Resten av rommet har stukkatur, rosetter, original kakkelovn, utsmykninger over dører. Anonymkode: a3d32...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #2 Del Skrevet 12. september 2024 Er det fks en sveitservilla kan det fint funke med farger. Er det 20talls hus i klassisk stil ville jeg valgt alt hvitt. Så vil si det kommer an på huset ditt Anonymkode: c9c20...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det fks en sveitservilla kan det fint funke med farger. Er det 20talls hus i klassisk stil ville jeg valgt alt hvitt. Så vil si det kommer an på huset ditt Anonymkode: c9c20...e4e Det er i dragestil, så mer sveitserstil sånn sett ja 🙂 Anonymkode: a3d32...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er i dragestil, så mer sveitserstil sånn sett ja 🙂 Anonymkode: a3d32...08d Da tror jeg det kunne blitt flott med farger, kjør på 👍 Anonymkode: c9c20...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #5 Del Skrevet 13. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da tror jeg det kunne blitt flott med farger, kjør på 👍 Anonymkode: c9c20...e4e Noe sånt ville vært veldig fint! Vi har også en nydelig original tapet fra 1880, så kanskje bruke noe fra de fargene; blå, fersken og grønn. Anonymkode: a3d32...08d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå