AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Legen så på video konsultasjon og sa skuldra mi mest sansynelig er ute av ledd men jeg har ikke noe vondt kun øm. Noen som vet? Hadde kne ute av ledd får noen år siden men det hoppet inn av seg selv med engang og da synes jeg vakt og huske at legen sa det var derfor jeg hadde så vondt pga det gikk tilbake selv eller noe sånn men vet ikke om det stemmer helt siden det er så lenge siden og jeg er usikker på hukommelsen min der. skal til legen igjen bare ikke i natt så lenge jeg har følelse i armen og ikke store smerter så hastet det ikke. Jeg ble bare sykt nysjerrig egentlig! Synes det var så rart at jeg blir helt nysjerrig får var ikke akuratt det jeg trodde 😅 Anonymkode: bf4d7...b13
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Jeg har strukket ett leddbånd for mye i tommelen, noe som har gitt det permanent slark. Tommelen min glir ut av ledd hver eneste dag, uten at det gjør vondt. Så det går nok an med en skulder også. Anonymkode: 01dd7...03d
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Om man har hatt skulder ute av ledd før så trenger ikke de ev. neste gangene man får det gjøre spesielt vondt. Siden du har hatt både kne og skulder ute av ledd så bør du trolig utredes for årsak (såsant du ikke driver med litt mer ekstrem sport e.l.). Kan jo være du har problemer med at bindevevet blir for løst, da kan ledd lettere gå ut av ledd. Anonymkode: 51c1f...892
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om man har hatt skulder ute av ledd før så trenger ikke de ev. neste gangene man får det gjøre spesielt vondt. Siden du har hatt både kne og skulder ute av ledd så bør du trolig utredes for årsak (såsant du ikke driver med litt mer ekstrem sport e.l.). Kan jo være du har problemer med at bindevevet blir for løst, da kan ledd lettere gå ut av ledd. Anonymkode: 51c1f...892 Aldri tenkt på før.. skulle bare lukke trunken mens jeg hadde noe i den andre hånda😅 er hos legen med skade på skjelett ledd eller sende hvert år 😅 knakk beinet av å falle i mykt gress engang. Legen trodde ikke på meg selvfølgelig å det skjønner jeg jo😅 tilogmed hatt kraniebrudd engang men da falt jeg i en kant😂 Anonymkode: bf4d7...b13
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Aldri tenkt på før.. skulle bare lukke trunken mens jeg hadde noe i den andre hånda😅 er hos legen med skade på skjelett ledd eller sende hvert år 😅 knakk beinet av å falle i mykt gress engang. Legen trodde ikke på meg selvfølgelig å det skjønner jeg jo😅 tilogmed hatt kraniebrudd engang men da falt jeg i en kant😂 Anonymkode: bf4d7...b13 Vet ikke om jeg forstod helt, men hvis du har hatt flere ledd ute og kanskje også faller mye fordi du ikke vet helt hvor armer og bein er hen (!) så synes jeg det kan høres ut som EDS (Ehler-Danlos syndrom) og uansett noe du bør snakke med legen din om. https://www.sunnaas.no/fag-og-forskning/kompetansesentre-og-tjenester/trs-kompetansesenter-for-sjeldne-diagnoser/sjeldne-diagnoser/ehlers-danlos-syndromene/ Anonymkode: 14924...cbb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå