Gå til innhold

Sliten i kroppen hva hjelper mot det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, i et par uker nå har jeg vært veldig sliten i kroppen. Typ støl uten å ha trent. Føles ut som jeg har løpt en hel dag når jeg bøyer beina feks.

Vanligvis tar jeg aldri heisen, men det måtte jeg da jeg skulle opp to etasjer her om dagen. 

Kjenner jeg er dritsliten i kroppen.

Jeg har hatt en del vondt i ryggen også, korsryggen spesielt nå, og nakken har vært vond. Sliter med uforklarlig hodepine som ikke går bort med paracet eller Ibux eller migrenetablettene til naboen. 

Trøtt hele tiden, men det er vel medisinene (cipralex). 

Jeg har en del å gjøre om dagen, så kjenner det passer dårlig å bli syk. 

Dette med slitenheten, sånn generelt sett, er det noen som vet hva årsaken til det kan være ? Er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre ? Har veldig lite tid i hverdagen til turer og trening da jeg er alene med barn, og er sjeldent hjemme før 1630, og da er det full rulle med middager, fritidsaktiviteter, besøk, lekser og avtaler før to stuptrøtte unger legger seg 1930... Da er det nettstudie, studie og husarbeid frem til jobb dagen etter og må ofte opp klokka 06... 

Trenger bare å ha litt mer energi 

Anonymkode: c087f...246

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du har litt for mye på gang, og at kroppen trenger hvile. Studerer du to steder? Kan studier vente? 

Skrevet

Ta en legetime.

Anonymkode: 00ddf...20d

Skrevet
nordlending skrev (16 timer siden):

Høres ut som du har litt for mye på gang, og at kroppen trenger hvile. Studerer du to steder? Kan studier vente? 

Jeg studerer på universitet (fysisk tilstedeværelse) og på nett. Sistnevnte kan vente, men jeg ville gjerne ta den muligheten når den kom nå, er ikke sikkert jeg får den muligheten senere. 

Førstnevnte er en grad jeg kun har mulighet til å ta nå og jeg er allerede halvveis..

Anonymkode: c087f...246

Skrevet

Dra til legen og ta blodprøver. Jeg hadde tilsvarende symptomer da jeg hadde d vitaminmangel. 

Anonymkode: 7b777...b99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...