AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #41 Del Skrevet 12. september 2024 Lorieen skrev (2 minutter siden): Oreganoolje innvortes (fyll i gelatinkapsler), og vaginalt. Bland noen dråper ut i kokosolje og smør det i hele underlivet, også i vagina morgen og kveld. Dette ja! Gode tips! I tillegg, legg til disse ingrediensene så mye som mulig i alt du spiser fremover: Hvitløk Papaya (spesielt frøende, gjerne opptil en spiseskje frø til dagen, men de MÅ tygges godt for å ha effekt på marken!) Kokosnøtt Gulrot Gurkemeie Gresskarfrø Nellik Anonymkode: 20e31...e00 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #42 Del Skrevet 12. september 2024 Jo, det er det de sier. Overlegen på sykehuset sier selv at det ikke er mer å gjøre. De mener at det skal kunne gå an å bryte livssyklusen til marken på den naturlige måten. Dvs fortsette med strenge hygienetiltak i 6 uker, og hvis jeg ikke har fått resmitte så vil infeksjonen ta slutt. Jeg kan ta mer vormex siden det er reseptfritt, men jeg får ikke utskrevet mer medisiner siden norske leger ikke vil bryte med retningslinjene, og det er fare for nyre og leverskader samt. mulighet for å bli resistent mot medisinene. Jeg har som nevnt tidligere vært hos utallige mange forskjellige leger og helsepersonell, og blir møtt med det samme. Problemet med å bli kvitt dette på den naturlige måten er at det er ingen hjelpemidler under de 6 ukene som hindrer marken i å legge nye egg. I tillegg kan egg som klekkes krype inn igjen bak, en er ikke nødt til å bli smittet via munn. Det er årsaken til at jeg har alarm på hver 3 time, for eggene klekkes etter 4-6 timer. I tillegg kan marken krype inn i urinrøret og forårsake urinveisinfeksjon mm. Dette vet også legene om, og hvis jeg får det vil urinveisinfeksjonen heller ikke kunne behandles med antibiotika siden det er mark som forårsaker det. Jeg har vært uvitende naiv til det norske helsesystemet før dette. Men nå står jeg faktisk her alene. Jeg har grått og grått til legene, men til ingen nytte. Jeg må bare fortsette med det jeg holder på med, og håpe at tipsene dere kommer med kan hjelpe meg. Jeg har allerede fått mye mer hjelp av dere enn det jeg har fått fra noen leger. ❤️ Hjelper ikke det så må jeg prøve å få tak i noen spesialister i utlandet. - Ts Anonymkode: 0cfab...46d 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #43 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, det er det de sier. Overlegen på sykehuset sier selv at det ikke er mer å gjøre. De mener at det skal kunne gå an å bryte livssyklusen til marken på den naturlige måten. Dvs fortsette med strenge hygienetiltak i 6 uker, og hvis jeg ikke har fått resmitte så vil infeksjonen ta slutt. Jeg kan ta mer vormex siden det er reseptfritt, men jeg får ikke utskrevet mer medisiner siden norske leger ikke vil bryte med retningslinjene, og det er fare for nyre og leverskader samt. mulighet for å bli resistent mot medisinene. Jeg har som nevnt tidligere vært hos utallige mange forskjellige leger og helsepersonell, og blir møtt med det samme. Problemet med å bli kvitt dette på den naturlige måten er at det er ingen hjelpemidler under de 6 ukene som hindrer marken i å legge nye egg. I tillegg kan egg som klekkes krype inn igjen bak, en er ikke nødt til å bli smittet via munn. Det er årsaken til at jeg har alarm på hver 3 time, for eggene klekkes etter 4-6 timer. I tillegg kan marken krype inn i urinrøret og forårsake urinveisinfeksjon mm. Dette vet også legene om, og hvis jeg får det vil urinveisinfeksjonen heller ikke kunne behandles med antibiotika siden det er mark som forårsaker det. Jeg har vært uvitende naiv til det norske helsesystemet før dette. Men nå står jeg faktisk her alene. Jeg har grått og grått til legene, men til ingen nytte. Jeg må bare fortsette med det jeg holder på med, og håpe at tipsene dere kommer med kan hjelpe meg. Jeg har allerede fått mye mer hjelp av dere enn det jeg har fått fra noen leger. ❤️ Hjelper ikke det så må jeg prøve å få tak i noen spesialister i utlandet. - Ts Anonymkode: 0cfab...46d Uff, føler sånn med deg, dette høres forferdelig ut❤️ Har dessverre ingen råd å komme med da jeg ikke har erfaring med mark. Nå håper jeg virkelig vi slipper det også... Anonymkode: 7b3ca...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #44 Del Skrevet 12. september 2024 Herregud det der hørtes helt forferdelig ut! Jeg tror jeg hadde drukket klorin og kjørt daglige tarmskyllinger til slutt om det ikke hadde gått over, fyf jeg føler med deg. Få sendt en avføringsprøve og sjekk etter andre typer mark. Anonymkode: c3e3e...106 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #45 Del Skrevet 12. september 2024 NB NB. Kom på at sånn teip sikkert kan virke irriterende på en allerede irritert område. Kansje ikke lurt da.. Men urinpose vil i det minste forhindre marken å flytte på seg. Hadde reist til Sverige for å håndtert dette. Føler med deg. Og si hvordan det går. Anonymkode: e0602...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #46 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jo, det er det de sier. Overlegen på sykehuset sier selv at det ikke er mer å gjøre. De mener at det skal kunne gå an å bryte livssyklusen til marken på den naturlige måten. Dvs fortsette med strenge hygienetiltak i 6 uker, og hvis jeg ikke har fått resmitte så vil infeksjonen ta slutt. Jeg kan ta mer vormex siden det er reseptfritt, men jeg får ikke utskrevet mer medisiner siden norske leger ikke vil bryte med retningslinjene, og det er fare for nyre og leverskader samt. mulighet for å bli resistent mot medisinene. Jeg har som nevnt tidligere vært hos utallige mange forskjellige leger og helsepersonell, og blir møtt med det samme. Problemet med å bli kvitt dette på den naturlige måten er at det er ingen hjelpemidler under de 6 ukene som hindrer marken i å legge nye egg. I tillegg kan egg som klekkes krype inn igjen bak, en er ikke nødt til å bli smittet via munn. Det er årsaken til at jeg har alarm på hver 3 time, for eggene klekkes etter 4-6 timer. I tillegg kan marken krype inn i urinrøret og forårsake urinveisinfeksjon mm. Dette vet også legene om, og hvis jeg får det vil urinveisinfeksjonen heller ikke kunne behandles med antibiotika siden det er mark som forårsaker det. Jeg har vært uvitende naiv til det norske helsesystemet før dette. Men nå står jeg faktisk her alene. Jeg har grått og grått til legene, men til ingen nytte. Jeg må bare fortsette med det jeg holder på med, og håpe at tipsene dere kommer med kan hjelpe meg. Jeg har allerede fått mye mer hjelp av dere enn det jeg har fått fra noen leger. ❤️ Hjelper ikke det så må jeg prøve å få tak i noen spesialister i utlandet. - Ts Anonymkode: 0cfab...46d Herregud stakkars deg. Kan dte vøre du har lavt immunforsvar eller at det er noe annet som gjør at kurene ikke fungerer? Men igjen, om problemet er faktisk slik at marken forflytter seg og legger egg hit og dit mellom vagina og anus trenger du jo bare å stoppe dne syklusen. Da vil de jo fjernes fra vagina i det minste sidene de dør der, og så vil de i anus dø pga kur. Kansje oreganoolje vil hjelpe så hadde bare klasha på med det. Anonymkode: e0602...7ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #47 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jo, det er det de sier. Overlegen på sykehuset sier selv at det ikke er mer å gjøre. De mener at det skal kunne gå an å bryte livssyklusen til marken på den naturlige måten. Dvs fortsette med strenge hygienetiltak i 6 uker, og hvis jeg ikke har fått resmitte så vil infeksjonen ta slutt. Jeg kan ta mer vormex siden det er reseptfritt, men jeg får ikke utskrevet mer medisiner siden norske leger ikke vil bryte med retningslinjene, og det er fare for nyre og leverskader samt. mulighet for å bli resistent mot medisinene. Jeg har som nevnt tidligere vært hos utallige mange forskjellige leger og helsepersonell, og blir møtt med det samme. Problemet med å bli kvitt dette på den naturlige måten er at det er ingen hjelpemidler under de 6 ukene som hindrer marken i å legge nye egg. I tillegg kan egg som klekkes krype inn igjen bak, en er ikke nødt til å bli smittet via munn. Det er årsaken til at jeg har alarm på hver 3 time, for eggene klekkes etter 4-6 timer. I tillegg kan marken krype inn i urinrøret og forårsake urinveisinfeksjon mm. Dette vet også legene om, og hvis jeg får det vil urinveisinfeksjonen heller ikke kunne behandles med antibiotika siden det er mark som forårsaker det. Jeg har vært uvitende naiv til det norske helsesystemet før dette. Men nå står jeg faktisk her alene. Jeg har grått og grått til legene, men til ingen nytte. Jeg må bare fortsette med det jeg holder på med, og håpe at tipsene dere kommer med kan hjelpe meg. Jeg har allerede fått mye mer hjelp av dere enn det jeg har fått fra noen leger. ❤️ Hjelper ikke det så må jeg prøve å få tak i noen spesialister i utlandet. - Ts Anonymkode: 0cfab...46d Zentel er mot alle parasitter inkludert innvollsormer. Ekstremt merkelig at ikke denne har hatt effekt. De kan faktisk ikke nekte deg mer hjelp. Anonymkode: 4ec15...fb1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #48 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jo, det er det de sier. Overlegen på sykehuset sier selv at det ikke er mer å gjøre. De mener at det skal kunne gå an å bryte livssyklusen til marken på den naturlige måten. Dvs fortsette med strenge hygienetiltak i 6 uker, og hvis jeg ikke har fått resmitte så vil infeksjonen ta slutt. Jeg kan ta mer vormex siden det er reseptfritt, men jeg får ikke utskrevet mer medisiner siden norske leger ikke vil bryte med retningslinjene, og det er fare for nyre og leverskader samt. mulighet for å bli resistent mot medisinene. Jeg har som nevnt tidligere vært hos utallige mange forskjellige leger og helsepersonell, og blir møtt med det samme. Problemet med å bli kvitt dette på den naturlige måten er at det er ingen hjelpemidler under de 6 ukene som hindrer marken i å legge nye egg. I tillegg kan egg som klekkes krype inn igjen bak, en er ikke nødt til å bli smittet via munn. Det er årsaken til at jeg har alarm på hver 3 time, for eggene klekkes etter 4-6 timer. I tillegg kan marken krype inn i urinrøret og forårsake urinveisinfeksjon mm. Dette vet også legene om, og hvis jeg får det vil urinveisinfeksjonen heller ikke kunne behandles med antibiotika siden det er mark som forårsaker det. Jeg har vært uvitende naiv til det norske helsesystemet før dette. Men nå står jeg faktisk her alene. Jeg har grått og grått til legene, men til ingen nytte. Jeg må bare fortsette med det jeg holder på med, og håpe at tipsene dere kommer med kan hjelpe meg. Jeg har allerede fått mye mer hjelp av dere enn det jeg har fått fra noen leger. ❤️ Hjelper ikke det så må jeg prøve å få tak i noen spesialister i utlandet. - Ts Anonymkode: 0cfab...46d AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Zentel er mot alle parasitter inkludert innvollsormer. Ekstremt merkelig at ikke denne har hatt effekt. De kan faktisk ikke nekte deg mer hjelp. Anonymkode: 4ec15...fb1 Leger er ikke mirakelmenn, fungerer ikke det man har tilgjengelig av medisiner så er det faktisk ikke så mye mer de kan gjøre. Anonymkode: 700a2...38a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #49 Del Skrevet 12. september 2024 OBS hvis du bruker oregano essentail oil så må du blande det med en annen olje, det blir for sterkt for huden hvis ikke. Kokosolje skal også drepe egg, så bland det med dette! Anonymkode: 20e31...e00 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #50 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg skjønner godt at dette er slitsomt, jeg og min familie sliter selv med gjentatte tilfeller av barnemark og har hatt problemer med dette i 4-5 år. (Prøvd både vermox og Zentel.) Jeg synes likevel at folk i denne tråden tar litt vel av. Barnemark er slitsomt og ubehagelig, men det er tross alt helt ufarlig, heldigvis. Det er mye av denne marken i barnefamilier i dette landet, og mange vet ikke at de har det en gang. Derfor er det ofte mye resmitte. Årsaken til at vi får det igjen og igjen er at vår yngste datter er veldig sosial, og at marken går rundt blant venninnene og på skolen. Da blir vi ikke kvitt det, samme hvor mye vi behandler. I nabolaget vårt er det en stor gruppe skolejenter som går rundt med kronisk barnemark pga dette. Jeg gidder ikke være "markdamen" som sender e-poster om mark, medisiner, bæsj og håndvask til andre familier. Og dette er lykkelige, sunne friske og ressurssterke jenter som driver med idrett og har det fint på alle måter. Uavhengig av marken. Og tross alt: Selv om det er slitsomt for oss som ikke blir kvitt det, er det forståelig at helsevesenet prioriterer mer alvorlige ting. Anonymkode: 497d0...e6c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laviniabcn79 Skrevet 12. september 2024 #51 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner godt at dette er slitsomt, jeg og min familie sliter selv med gjentatte tilfeller av barnemark og har hatt problemer med dette i 4-5 år. (Prøvd både vermox og Zentel.) Jeg synes likevel at folk i denne tråden tar litt vel av. Barnemark er slitsomt og ubehagelig, men det er tross alt helt ufarlig, heldigvis. Det er mye av denne marken i barnefamilier i dette landet, og mange vet ikke at de har det en gang. Derfor er det ofte mye resmitte. Årsaken til at vi får det igjen og igjen er at vår yngste datter er veldig sosial, og at marken går rundt blant venninnene og på skolen. Da blir vi ikke kvitt det, samme hvor mye vi behandler. I nabolaget vårt er det en stor gruppe skolejenter som går rundt med kronisk barnemark pga dette. Jeg gidder ikke være "markdamen" som sender e-poster om mark, medisiner, bæsj og håndvask til andre familier. Og dette er lykkelige, sunne friske og ressurssterke jenter som driver med idrett og har det fint på alle måter. Uavhengig av marken. Og tross alt: Selv om det er slitsomt for oss som ikke blir kvitt det, er det forståelig at helsevesenet prioriterer mer alvorlige ting. Anonymkode: 497d0...e6c sorry ass- men det holder ikke å si. å vite at det kravler og klør rundt mellom vaginaen og rumpa mi hadde jeg ikke akseptert. jeg hadde blitt totalt ødelagt psykisk. Det kan være alvorlig nok 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #52 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg har samme problem som deg, TS. Jeg har infeksjoner av og på i 12 år😭😭😭 Aner ikke hvordan jeg skal få slutt på det. Hadde håp til Zentel, men nei. jeg skal prøve å ta en vermox hver uke i 8 uker fremover, og se om det kan ta det. Men vi er jo flere i familien, så det er ikke lett å ha kontroll. Anonymkode: 45298...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #53 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hjelp! Jeg fikk symptomer på barnemark samme dag som min 4 år gamle datter. Vi behandlet hele familien med vermox og alles symptomer forsvant bortsett fra mine. Jeg har klort, støvsugd, dampet, ryddet og kokvaskt alle flater og inventarer i hjemmet, hver eneste dag i 3 uker.. sengtøy skiftes hver dag, og alt tekstil inkl leker, puter i sofa, klær osv vaskes på 90 grader og trommles etterpå.. hver bidige dag. Jeg har tilogmed vasket alle vaskbare matvarer i skap og kjøleskap (med mer) - bare for å understreke hvilke ekstreme tiltak jeg har tatt. I tillegg vaskes alle i dusj både morgen og kveld med såpe i stumpen, undertøy skiftes 2 ganger hver dag, håndvask hele veien osv. Likevell blir jeg ikke kvitt mine symptomer.. Jeg skal også nevne at jeg har tatt hele 13 tabletter vermox og 16 tabletter Zentel. Prøver å få til å reise over til Sverige for å få tak i Pyrvin, som jeg enda ikke har prøvd. Har også fått resept på Alinia, men denne koster 86.000,- kr!! Jeg har blitt helt psykotisk av dette, og gått rett i kjelleren. Jeg kjenner marken gjennom hele dagen og natten og det er umulig å få sovet hverken dag eller natt. Finner mange mark også, og har fått de i vagina... Etter første uke uten bedring begynte jeg å vaske meg med våtservietter hver gang jeg kjente noe rørte seg. Både fremme, bak og i sprekken. Utenom de 2-3 dusjene hver dag. Jeg har også alarm på tlf hver 3 time, (som også vaskes daglig), slik at jeg kan vaske meg før eggene klekkes i tilfelle jeg sovner). Jeg går med engangshansker hele dagene, så fingre berører aldri munn. Et det noen som har opplevd det jeg går igjennom?? Ingen leger skjønner noen ting, og det er snakk om henvisning til infeksjonsavdeling, men for å komme dit må jeg gjennom sinnsyke mengder medisiner over lange perioder (som åpenbart ikke funker).. Jeg er desperat på svar. Har prøvd alt fra hvitløk i baken, kokosolje, endret kosthold og mye mer, men til ingen nytte.. Håper noen kan hjelpe meg! Og beklager langt innlegg. Mvh. Ts. Anonymkode: 0cfab...46d Det du kan gjøre er å kjøpe deg en sån som skyller anus(inni) og bland en blanding med vermax og vann og skyll godt hver dag. samt lag en blanding med vaselin og noe urter( husker ikke hvilke, men Google det) og smør i anus, tykt lag slik at markene ikke kommer seg ut av anus for å legge egg.( gjør dette før du legger deg på natten) Markene liker heller ikke sitrus så spis mye av det, unngå sukker . Min sønn fikk ikke bort barnemarken men med dette og en resept på noe medisiner hos fastlegen så gikk det bort. Medisinen kostet i underkant av 1000kr . Det kan være at du har en kombo av mark og bendelorm, de vil etterhvert komme langt ned i anus og du vil kjenne at de beveger seg. Anonymkode: 9f925...0b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #54 Del Skrevet 12. september 2024 Mer medisiner og en tampong i rumpa ? 🙈🙈 Anonymkode: 78feb...02b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #55 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skjønner godt at dette er slitsomt, jeg og min familie sliter selv med gjentatte tilfeller av barnemark og har hatt problemer med dette i 4-5 år. (Prøvd både vermox og Zentel.) Jeg synes likevel at folk i denne tråden tar litt vel av. Barnemark er slitsomt og ubehagelig, men det er tross alt helt ufarlig, heldigvis. Det er mye av denne marken i barnefamilier i dette landet, og mange vet ikke at de har det en gang. Derfor er det ofte mye resmitte. Årsaken til at vi får det igjen og igjen er at vår yngste datter er veldig sosial, og at marken går rundt blant venninnene og på skolen. Da blir vi ikke kvitt det, samme hvor mye vi behandler. I nabolaget vårt er det en stor gruppe skolejenter som går rundt med kronisk barnemark pga dette. Jeg gidder ikke være "markdamen" som sender e-poster om mark, medisiner, bæsj og håndvask til andre familier. Og dette er lykkelige, sunne friske og ressurssterke jenter som driver med idrett og har det fint på alle måter. Uavhengig av marken. Og tross alt: Selv om det er slitsomt for oss som ikke blir kvitt det, er det forståelig at helsevesenet prioriterer mer alvorlige ting. Anonymkode: 497d0...e6c Ok bra for deg at du ikke har problemer med dette, eller de skolejentene som løper rundt i idretten med mark i rumpa og risikerer å smitte videre, men jeg føler noe jævlig med ts, jeg krymper meg faktisk når jeg leser denne tråden og vurderer å kutte ut venninner med barn (bare tuller men ja). Det er faktisk helt jævlig det ts beskriver. Anonymkode: 53439...0bc 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #56 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har samme problem som deg, TS. Jeg har infeksjoner av og på i 12 år😭😭😭 Aner ikke hvordan jeg skal få slutt på det. Hadde håp til Zentel, men nei. jeg skal prøve å ta en vermox hver uke i 8 uker fremover, og se om det kan ta det. Men vi er jo flere i familien, så det er ikke lett å ha kontroll. Anonymkode: 45298...0d7 Fy søren.. 😭 jo mer jeg graver og leser finner jeg flere som sliter med å få de bort. Jeg har lest at noen mark faktisk kan være resistente mot medisinen. Om det stemmer vet jeg ikke, men da er det den naturlige måten som gjelder.. 😭 Jeg skal oppdatere deg dersom jeg får noen virkninger av tiltakene jeg gjør og rådene jeg har fått her ❤️ Og jeg vet at det ikke hjelper at folk sier det ikke er farlig for det tærer så enormt på psyken at farlig kan det bli likevel. Jeg oppdaterer tråden etterhvert, og sender det lille jeg kan av styrke til deg og dine. - ts Anonymkode: 0cfab...46d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #57 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har du forsøkt den medisinen som ikke er piller, men krem? Og smurt den overalt nedentil? Anonymkode: e3fc2...b46 Finnes det en krem? - ts Anonymkode: 0cfab...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #58 Del Skrevet 12. september 2024 Fighter83 skrev (8 timer siden): Hør med fastlegen om han kan ta en blodprøve som kalles CYP test. Kan jo være at du trenger en annen dosering o.l ang medisinene du får? Evt få legen til å henvise deg til infeksjons poliklinikk for videre oppfølging der. Det skal jeg gjøre! Takk! - ts Anonymkode: 0cfab...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #59 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg regner med at du tar medisinen på fastende mage? Ellers vil jeg anbefale deg å prøve naturlige ormekurer i tillegg, når det er så ille som du beskriver. Jeg bruker forskjellige som jeg finner via holistic health folk på tiktok. Jeg hadde god effekt av en natural dewormer laget av papayafrø, men jeg hatet smaken (veldig bitter). Likevel er de sekundene med vond smak hver dag mye bedre enn det du beskriver. Jeg skal prøve å lete opp de spesifikke oppskriftene jeg har testet ut og dele de hvis jeg finner! Anonymkode: 20e31...e00 Ja takk! Gjør gjerne det om du finner ❤️ - ts Anonymkode: 0cfab...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #60 Del Skrevet 12. september 2024 Hei! Jeg vet ikke om dette er til mye hjelp, men polyetylenglykol er det man bruker for å tømme hele tarmen før en kolonoskopi. Kanskje det vil hjelpe å tømme hele tarmen? Anonymkode: 2de6e...d15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå