Gå til innhold

Kampen mellom menn og kvinner

Jeg-er-anonym

Anbefalte innlegg

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Woke handler om aksept for alt mulig rart bortsett fra aksept for hvite heterofile menn, hvite heterofile menn som har brakt verden dit vi er i dag.

Jeg vil ikke kalle det angrep det wokerne driver med, mer en langsomtgående kampanje som fordummer samfunnet..

Når det gjelder feministkulturen står de bak det største angrepet på menn og maskuline verdier i historien..Undertrykking av gutter og gutters væremåte starter allerede i barnehagen og fortsetter gjennom barneskolen og hele utdanningsløpet, gutter kommer snart til å være helt borte fra høyere utdanning.

Ok, det er ikke slik jeg anser verken feminisme eller woke. Ei heller tenker jeg at hvite heterofile menn kan skryte på seg alt. Iallefall ikke de som lever her og nå. Du har like lite ære for det Einstein jobbet med som meg. 

Æres dem som æres bør. Det drypper ikke på alle med klokker av den grunn. Begge kjønn trenger hverandre. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En vanlig løgn i dag er jo at kvinner har blitt undertrykt og ikke har fått delta i samfunnet som menn, når sannheten er at de har blitt skånet for veldig mye og levd liv de fleste menn bare kunne drømme om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesstativ skrev (2 timer siden):

En vanlig løgn i dag er jo at kvinner har blitt undertrykt og ikke har fått delta i samfunnet som menn, når sannheten er at de har blitt skånet for veldig mye og levd liv de fleste menn bare kunne drømme om.

Den ene sannheten slår ikke den andre ihel. Det har vært mye av begge deler, og fravær av begge deler. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...