AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Jeg tenkte hovedsakelig å ta opp sosialkunnskap nå til høst, i november. Men jeg har såvidt startet, og er skikkelig demotivert. Jeg har dårlige karakter i nesten alle vgs fag, så målet mitt er å ta opp et og et fag. Nå som jeg har litt mindre tid til å lese, og i tillegg til at jeg starter jobb 13:30 fem ganger i uken, så vet jeg ikke om jeg klarer å lese godt nok til å få en god karakter. Jeg vurderer å ta opp norsk skriftlig istedenfor. hva burde jeg gjøre? Ta opp sosialkunnskap eller norsk skriftlig til høsten nå? Anonymkode: c2ff0...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Jeg ville tatt det du har begynt på nå, siden det er det du har størst motvilje mot. Da vet du at du er ferdig med det, og resten av fagene du må ta opp vil føles lettere. Ta det som en øvelse i selvdisiplin. Still kl. på 8 hver eneste dag før jobb. Les fra kl 9.30 til 12. Spis og dra på jobb. Så leser du litt en dag i helgen også, mens du kobler helt ut resten av helgen (lurt da å lese litt tidlig på lørdag, så er du ferdig med det for helgen). Ønsker du å studere må du være mer selvdisiplinert. Du greier dette om det er viktig for deg å få bedre karakterer! Lykke til! Anonymkode: 09b79...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Du trenger ikke lage nye innlegg hele tiden om det samme? Skriv det i allerede eksisterende tråder du har på gang? Anonymkode: b335b...3f2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg ville tatt det du har begynt på nå, siden det er det du har størst motvilje mot. Da vet du at du er ferdig med det, og resten av fagene du må ta opp vil føles lettere. Ta det som en øvelse i selvdisiplin. Still kl. på 8 hver eneste dag før jobb. Les fra kl 9.30 til 12. Spis og dra på jobb. Så leser du litt en dag i helgen også, mens du kobler helt ut resten av helgen (lurt da å lese litt tidlig på lørdag, så er du ferdig med det for helgen). Ønsker du å studere må du være mer selvdisiplinert. Du greier dette om det er viktig for deg å få bedre karakterer! Lykke til! Anonymkode: 09b79...01d Enig med deg. Anonymkode: ff4de...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Hvor mange tråder skal du opprette om samme tema? Du tar selvsagt opp sosialkunnskap. Norsk er et stort fag. Anonymkode: 592ca...ae1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september Hold deg til det du har startet på. Men husk at oppmeldingsfristen nærmer seg! Og, trenger du egentlig å ta opp så mange fag? Det finnes svært mange studier hvor alle kommer inn..., hva ønsker du å studere? Anonymkode: f1e83...56d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå