Gå til innhold

Dere som er her inne. (Aktive brukere) hva jobber dere som eller med?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ja 🙃 Lektor med opprykk er ikke yrket, det er tittelen. Både adjunkter, lektorer, lektor med opprykk tilhører yrket lærer. Kontaktlærer er en funksjon. Kanskje du neste år ikke er kontaktlærer, du skifter ikke yrke av den grunn, yrket er fortsatt lærer. Og det er rart å definere jobben sin til kun den lille prosenten som er kontaktlærer, mesteparten av stillingen er tross alt faglærer. 

Anonymkode: 6e3df...1bb

Det er du skriver yrkestittel, ikke jeg.

Og nei, det er her du tar helt feil. Jeg blir lønnet for en liten del av det,  men kontaktlærerrollen opptar kanskje 70% av min stilling som lærer. Det er IKKE undervisning jeg gjør mest. Mye av min jobb går til alle andre oppgaver enn å undervise. Dessverre. For jeg elsker å undervise (og planlegge).

Uansett. Hvorfor er det så viktig for deg å flisespikke på dette? Jeg er og blir kontaktlærer, enten du liker det eller ikke. ;)

Endret av SPOCA
  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jobber med avfallshåndtering.

Anonymkode: 00c7f...650

:D

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor sier dere kontaktlærer som yrkestittel? Det er et funksjonstillegg til en klasse, yrket er lærer. 

Anonymkode: 6e3df...1bb

Herregud, for en ting å pirke på. 

Anonymkode: b8a3a...0b9

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesialutdannet barnevernspedagog, jobber i statlig barnevern som utreder og veileder. 

Anonymkode: 2778c...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...