AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september 👆👆👆 Anonymkode: 7587a...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Avdelingsleder i en stor bedrift innen olje/gass, utdannet ingeniør. Anonymkode: e3e47...552 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Jeg jobber i et lite firma som jeg er medeier i. Jeg jobber med administrasjon og med økonomi/ regnskap. System og kundekontakt..Men alt mulig. En potet. Jeg har tidligere jobbet med økonomi og prosjektstyring i oljebransjen. Utdanning i økonomi fra BI, pluss litt annet. Anonymkode: 8aa77...53f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Ingeniør Anonymkode: f376e...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Jeg er kontaktlærer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september Investering i eiendom hovedsakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TS-bruker Skrevet 11. september #7 Del Skrevet 11. september Er utdannet ingeniør, jobber i offentlig sektor. Er ikke så mye her og er kun aktiv i min egen lille fantråd🤷🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september vitenskapelig programmerer Anonymkode: 6c0dc...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #9 Del Skrevet 12. september Jobber med avfallshåndtering. Anonymkode: 00c7f...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #10 Del Skrevet 12. september Logistikk Anonymkode: 2faca...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #11 Del Skrevet 12. september Fulltidsstudent med deltidsjobb. Jobber fulltid som saksbehandler i sommerferiene og juleferiene. Anonymkode: ed4be...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #12 Del Skrevet 12. september Regnskap og lønn Anonymkode: 9602a...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #13 Del Skrevet 12. september Jurist i staten. Anonymkode: ae28e...428 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #14 Del Skrevet 12. september Kontaktlærer Anonymkode: 55f6d...5a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #15 Del Skrevet 12. september Designer/grafisk designer (innen film og reklame). Anonymkode: 65499...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 12. september #16 Del Skrevet 12. september Hjemmesykepleien. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 12. september #17 Del Skrevet 12. september Utdannet tømrer. Jobbet som det i en del år, så renholder, så bonde og nå deltid i bhg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #18 Del Skrevet 12. september 100 % uføretrygdet på grunn av autisme. Anonymkode: 2aa8c...4bd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charlene87 Skrevet 12. september #19 Del Skrevet 12. september Booking medarbeider på bilverksted 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september #20 Del Skrevet 12. september Mellomleder med personal- og prosjektansvar Anonymkode: 2f9b9...57a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå