AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Sist jeg datet (for et halvt liv siden), bodde jeg i en by med flust av muligheter. Nå bor jeg på bygda og utvalget er deretter. Hvilken apper eller sider anbefaler dere når man ønsker å møte noen? Anonymkode: f5bfd...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 Tinder. De fleste er der Anonymkode: 6e240...362 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 11. september 2024 #3 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Sist jeg datet (for et halvt liv siden), bodde jeg i en by med flust av muligheter. Nå bor jeg på bygda og utvalget er deretter. Hvilken apper eller sider anbefaler dere når man ønsker å møte noen? Anonymkode: f5bfd...ece Kjekt å bo på bygda, men det kunne hjelpe å vite hvor i landet denne bygda de er. Er den for eksempel på Østlandet er det jo sikkert enklere enn om den ligger i Finnmark… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 remix2020 skrev (3 minutter siden): Kjekt å bo på bygda, men det kunne hjelpe å vite hvor i landet denne bygda de er. Er den for eksempel på Østlandet er det jo sikkert enklere enn om den ligger i Finnmark… Er det flere enn én bygd i dette landet altså...? 😅 Skulle ikke tro det, for folk skriver bare at de bor på bygda og ferdig med det. Anonymkode: 2134e...a78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Del Skrevet 11. september 2024 remix2020 skrev (13 minutter siden): Kjekt å bo på bygda, men det kunne hjelpe å vite hvor i landet denne bygda de er. Er den for eksempel på Østlandet er det jo sikkert enklere enn om den ligger i Finnmark… Bygd med 2-300 innbyggere i tidligere Sogn og Fjordane. Anonymkode: f5bfd...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 11. september 2024 #6 Del Skrevet 11. september 2024 Genom vänner ⭐ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
remix2020 Skrevet 11. september 2024 #7 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bygd med 2-300 innbyggere i tidligere Sogn og Fjordane. Anonymkode: f5bfd...ece Det finnes nok muligheter i tidligere S&F, men du må nok utenfor bygda kanskje…. Jeg har mistet troen på datingapper egentlig, men prøver dem fortsatt av og til. Har ikke hatt flaks enda, men man må jo ikke gi opp. Møteplassen, Tinder burde være apper hvor man har muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Del Skrevet 11. september 2024 Definitivt flest brukere på tinder. Anonymkode: 299b8...989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #9 Del Skrevet 12. september 2024 Hinge om du er i 20-åra. Anonymkode: 14013...662 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå