Gå til innhold

Eksen vil møtes etter han avslutta det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten gjorde det slutt i går, jeg er selvsagt veldig lei meg og viste jo egentlig at jeg ikke ville. I dag spurte han om vi kan snakke igjen i morgen. Hva kan det bety?

Anonymkode: 5138b...a8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han vil prøve igjen? 🤩

Skrevet

virker rart om han ikke vil det.. hvorfor ellers vil han møtes?? Om ikke han vil ha en liggevenn?

• Liker 1
Skrevet

Han skal spørre om dere kan fortsette å ha sex selv om dere ikke er sammen lenger...

Neida, det er sikkert ikke det. (Selv om det var det min ex oppsøkte meg for etter bruddet.)

Anonymkode: c1618...fcc

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han skal spørre om dere kan fortsette å ha sex selv om dere ikke er sammen lenger...

Neida, det er sikkert ikke det. (Selv om det var det min ex oppsøkte meg for etter bruddet.)

Anonymkode: c1618...fcc

Neii tullerdu?? Men jeg er vel så blåst at jeg sier ja hvis det gjør at det kan bli en sjans for å bli sammen igjen🥲

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Neii tullerdu?? Men jeg er vel så blåst at jeg sier ja hvis det gjør at det kan bli en sjans for å bli sammen igjen🥲

Ikke gjør det hvis han foreslår det, da mister han bare respekt for deg. Du kommer bare til å få knust hjerte hvis dere skal fortsette å ha sex, samtidig som han er åpen for andre.

Anonymkode: fde42...c3b

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hadde kjæresten min gjort det slutt hadde jeg faktisk blokkert og ikke sett meg tilbake. 

Om han hadde slått opp for å så angre hadde det tillitsbruddet vært så stort for meg at jeg ikke ville klart å stole på han igjen. 

Vi kommuniserer og prater sammen. Føles noe vanskelig eller ting ikke føles som de burde prater vi sammen. For oss er det alt eller ingenting. En ting er sikkert; vi ville aldri utsatt den andre for noe sånt.

Anonymkode: 84283...f3c

• Nyttig 1
Skrevet

Ikke treff ham. Det blir aldri bra igjen.

Anonymkode: ced1d...e29

• Liker 2
Skrevet

Jeg regner med at det betyr at han er vinglete.

Det var jo veldig raskt det skjedde da, men det er slettes ikke uvanlig at en som slår opp på et tidspunkt setter seg ned og tenker helvete.. jeg savner, jeg angrer, hva har jeg gjort. Det er jo nærmest en hel religion rundt "no contact" - skal du ha eksen tilbake så bare ikke ta kontakt med han på sånn 30 dager, så kommer han krypende.

Noen folk takler ikke "endings", de skal liksom gjøre det slutt, men de vil ikke ta konsekvensene av at det er slutt. Det er ikke lett å være den som slår opp heller i de aller fleste tilfeller. 

Men en advarsel da, sånn vingling er bare utslag av litt panikk, om han sier i morgen at han vil ha deg tilbake, så blir det fort slutt igjen.

Og om han sier at han vil dere skal være venner - DON'T DO IT. 

Du vil fremdeles ha han, det blir et skjevt og vondt "vennskap". Og han får ta konskvensene av at han slo opp med deg, og ikke ha deg på gress, eller i livet sitt i det hele tatt. Som sagt, vil du faktsik ha han tilbake så sier du nei, jeg kan ikke være venner, ikke akkurat nå i all fall, jeg trenger tid på å komme meg over dette. Så tar du null kontakt. Han kommer til å bli gal etter deg.

Anonymkode: 1b5a7...0fd

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...