Gå til innhold

Onepiece

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stilig onepiece i blå. Det er fra produsenten selv. 

Jeg skal ta en langdistansebuss og lurer på om det er greit antrekk å ha på seg under en humpende busstur? Hvis ikke, hvilket annet antrekk ville dere ha brukt istedenfor?

Anonymkode: ce3ef...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke brukt one piece på bussen, synes det er ekkelt å måtte ta av meg alt for å sette meg på do, i tillegg måtte holde den oppe slik at den ikke kom ned i det ekle gulvet på do.  Også kan du ikke kle av deg skulle det bli varmt.. 

Jeg liker å bruke en løs kjole på reise,  med enten lange strømper eller strømpebukser som ikke strammer på magen da jeg ikke liker det når jeg sitter lenge av gangen. Har da ofte på meg en myk jakke/ genser og et stort skjerf jeg kan bruke som teppe hvis det er ute temperatur som tillater det 😊

Skrevet

Onepiece er veldig upraktisk når man må på do. Eneste fordelen er når det er kaldt og man slipper å få sprekk i mellom genser og bukse i ryggen. Men jeg bruker nesten bare Onepiece når det er så kaldt at jeg har en joggedress over. Og er hjemme, eller på hytta. Og jeg har selvsagt normal varme inne, men noen dager fryser man uansett om det er kaldt eller ikke. Fryser bare jeg ser snø. 

Anonymkode: 9d9ec...a01

Skrevet (endret)
Blingblingtahei skrev (På 11.9.2024 den 22.25):

Ville ikke brukt one piece på bussen, synes det er ekkelt å måtte ta av meg alt for å sette meg på do, i tillegg måtte holde den oppe slik at den ikke kom ned i det ekle gulvet på do.  Også kan du ikke kle av deg skulle det bli varmt.. 

Jeg liker å bruke en løs kjole på reise,  med enten lange strømper eller strømpebukser som ikke strammer på magen da jeg ikke liker det når jeg sitter lenge av gangen. Har da ofte på meg en myk jakke/ genser og et stort skjerf jeg kan bruke som teppe hvis det er ute temperatur som tillater det 😊

Takk. Brukte et annet plagg men tok med meg onepiece i bagasjen til koseplagg. 

Endret av Anonym897
Vil være anonym og få mer utfyllende svar
Skrevet

Takk for svar. Tok med meg onepiece i bagasjen og bruker det som koseplagg. Den er så utrolig god å ha på seg. Kommer til å ha den på meg i hele dag😊

Anonymkode: ce3ef...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...