AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Hva var vendepunktet som fikk dere til å slutte i jobben? Når var det nok? Anonymkode: 84a76...36c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva var vendepunktet som fikk dere til å slutte i jobben? Når var det nok? Anonymkode: 84a76...36c Etter langvarig anstrengt økonomi og ledelsens merkelige disposisjoner. Disposisjoner som ødela økonomien og arbeidsmiljøet enda mer. Anonymkode: 044ac...bf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Del Skrevet 11. september 2024 Da jeg ble syk, men ønsket å jobbe litt for å holde på litt normalitet... fikk til svar at om jeg ikke kunne fylle en stilling, ville jeg bare være i veien. Da skjønte jeg at jeg hadde hatt rett: Hadde merket meg flere ting tidligere hos ledelsen som jeg ikke var fornøyd med, men ikke sagt noe. Så jeg slutta. Og de mista en skikkelig god ansatt. Synd for dem. Anonymkode: c4864...1d7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 Stort arbeidspress og ensidige arbeidsoppgaver. Lite rom for å bruke fagkompetanse og individuelt skjønn. På toppen kom flere alvorlige hendelser som jeg ikke ønsket å fortsette å utsette meg selv for. Anonymkode: d940e...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Del Skrevet 11. september 2024 Fikk kyssesyken og noen måneder senere falt jeg på sykkelen og ble henta av ambulanse. Ble sykemeldt i noen uker begge gangene og begge gangene truet sjefen med å si meg opp fordi hun ikke kunne ha syke ansatte. Sjefen skrek på meg på et personalmøte noen måneder senere og sa at disse to hendelsene ødela livet hennes og det ødela livet til hennes barn, ekskjæreste og mor. Daa skjønte jeg at dama var tullerusk og jeg sa opp et par uker senere. Anonymkode: 765df...6d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Del Skrevet 11. september 2024 Nok f. u. money på konto. Anonymkode: 9365e...f51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Del Skrevet 11. september 2024 Vi fikk ny leder. Og over kort tid forvitret hele arbeidsplassen. Det ble uendelig mange dråper på kort tid, så da ble det svært enkelt å si opp. Har ikke angret ett sekund. Anonymkode: 72585...8f1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg flyttet til et annet land, og arbeidsgiver var ikke villig til å tilrettelegge. Anonymkode: a789e...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kometen Skrevet 11. september 2024 #9 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg har aldri sluttet i en jobb fordi det «var nok». Har søkt større og større utfordringer etterhvert som jeg har vært klar for det. Jeg er opptatt av å utvikle meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #10 Del Skrevet 11. september 2024 Da jeg begynte å føle meg direkte utrygg på jobb, grue meg og ikke fikk sove på nettene. Dette pga for lav bemanning og ressursmangel. Jibbet i institusjon med farlige mennesker. Anonymkode: 08c83...b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Del Skrevet 11. september 2024 Sykdom.. Anonymkode: 73e6f...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #12 Del Skrevet 11. september 2024 Jobbet på en butikk der de som røkte fikk ubegrenset med røkepauser mens jeg og et par andre som ikke røkte, ble sittende i kassa i timesvis. Fikk problemer med nakke, rygg og skuldre og gikk til legen men fikk ikke sykemelding. Fikk beskjed om å ta paracet og gå på jobb. Det funker jo ikke i lengden og jeg fikk fortsatt ikke pauser eller variasjon i arbeidet. Så jeg sa opp. Angrer ikke på det og på jobben jeg har i dag er det et helt annet arbeidsmiljø. Anonymkode: 01471...81b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 11. september 2024 #13 Del Skrevet 11. september 2024 Jobben i finansbransjen: Stort arbeidspress, og dårlige lønnsvilkår. Kontakt til enhver tid, ekstremt mye overtidsarbeid. En amerikansk ledelse som utraderte den nordiske modellen bedriften egentlig var tuftet på. Jobben som lærer (jobber nå som lærer på annen skole): Meget svak ledelse som aldri klarte å ta en avgjørelse og stå i den, dårlig ressursbruk (spesielt av ressurslærere), mikrostyring, møter bare for å ha møter, kastet vekk mye av min tid som kunne gått til planlegging, dårlig økonomi og dårlig økonomistyring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #14 Del Skrevet 11. september 2024 Innsparinger fra kommunen som førte til rovdriv av ansatte. Da jeg merket at det begynte å gå utover helsen, så sluttet jeg. Kan ofre mye for en jobb, men ikke helsen. Anonymkode: a28c8...80c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #15 Del Skrevet 12. september 2024 Arbeidsstedet skulle flytte 6 mil. Det ville ikke jeg være med på. Anonymkode: 98ee5...95a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12. september 2024 #16 Del Skrevet 12. september 2024 2 jobber...mobbing og dårlig ledelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #17 Del Skrevet 12. september 2024 Dårlig kultur og dårlig ledelse på toppen. Ekstremt dårlig lønn og ustabiltet. Kontor flere steder i landet og visste aldri om jobben ble flyttet til et annet kontor neste dag. Omorganiseringer hver uke, fra å flytte en avdeling til en by, deretter angrer de seg flytter tilbake igjen. Hadde 8 stillinger på 8 år pga stadig endringer 😅 Anonymkode: 17253...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 12. september 2024 #18 Del Skrevet 12. september 2024 Planlegger å bytte jobb omtrent hvert femte år, så det er ingen enkelthendelse. Men trives jeg ikke kan det gå fortere. En enkelthendelse kan jo være om lønnskrav ikke møtes eller arbeidsoppgavene endres totalt i negativ retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #19 Del Skrevet 12. september 2024 Lederen som skapte dårlig miljø og som ikke tok vare på sine ansatte, kun refs og aldri ros. Anonymkode: 54b8c...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #20 Del Skrevet 12. september 2024 En kombinasjon av ugunstig arbeidstid, likte ikke sjefen og at jeg savnet flere kollegaer. Jobbet i en liten kommune. Begynte i samme type jobb i en større kommune. Trives godt Anonymkode: 3b341...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå