AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Hadde en entre med kalkmaling for endel år siden og vurderer å male med dette nå, men lurer på om det er helt ut nå? Veggene er ujevne så hadde vært fint å kunne skjule det litt under kalkmaling. Huset er slitt og masse som må gjøres her. Det vil uansett blir pusset skikkelig opp om noen få år. Vil i så fall make med grå kalkmaling i gangen og veggen opp trappa. Anonymkode: 9a563...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 Hvis du vil ha det så gjør du det jo. Uavhengig av hva som er inn og ut. Det er jo du som skal bo der! Anonymkode: 2ab47...d9e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #3 Del Skrevet 12. september 2024 Aner ikke om det er moderne, men det er kjempestygt og dessuten vanskelig å male over. Anonymkode: 46608...ed6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #4 Del Skrevet 12. september 2024 Hvor viktig er det for deg å være trendy, hvis du ikke er opptatt nok av interiør til å vite hva som er trendy? 🤔 Jeg er ikke opptatt av interiørtrender. Jeg aner ikke om kalkmaling er trendy, og vet heller ikke hvilke farger som er trendy. Så jeg maler i de fargene jeg selv liker. Anonymkode: b93c0...15a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Del Skrevet 12. september 2024 Aner ikke om det er trendy lenger. Kanskje litt på vei ut. Personlig synes jeg det egentlig er kjempefint. MEN har hørt det er litt kjipt i forhold til vedlikehold. For det første, at det ikke går an å vaske veggen med kalkmaling dersom det kommer flekker, typ at fargen lett kommer av dersom man bruker vann på den. For det andre, at det er utrolig vanskelig å male over dersom man vil ha en annen farge eller type maling. Så vet ikke om jeg hadde brukt det i et rom der sjansen for flekker er rimelig stor. Anonymkode: 379bb...16b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå