Maria.eb Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Er det noen som er på diett ?🥹 Jeg veier 79,3 kilo og er 163 cm i høyden. Hva synes dere om det ? Er jeg litt for stor forholdt til hva høyden min er ?🥹 Btw; holder på med «diett» saken 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Jeg er på diett i form av at jeg følger et spesifikt kosthold. Både for å holde meg frisk, men også for å holde en sunn vekt. Ja du er overvektig, men det er viktig at du finner livsstilendringer du kan leve med, og fokuserer på sakte og sunn vektnedgang som varer, fremfor krampeslanking Anonymkode: ca056...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.eb Skrevet 11. september Forfatter #3 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg er på diett i form av at jeg følger et spesifikt kosthold. Både for å holde meg frisk, men også for å holde en sunn vekt. Ja du er overvektig, men det er viktig at du finner livsstilendringer du kan leve med, og fokuserer på sakte og sunn vektnedgang som varer, fremfor krampeslanking Anonymkode: ca056...822 Så flink du er. 🤗 Jeg prøver mitt beste jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Maria.eb skrev (8 minutter siden): Så flink du er. 🤗 Jeg prøver mitt beste jeg og. Det viktigste du gjør er å spise balansert og næringsrikt, og være i aktivitet. Begynn forsiktig, det er mye god trening i å bare gå en halvtime hver dag, også kan du øke litt og litt, gå mer i bakker, trene litt styrke. Det er fort gjort å miste piffen når det blir for mye for fort, så ta det i et ok tempo. Spis nok, finn en god balanse mellom protein, karbo, fett, velg fullkorn, unngå ultraprosessert og godteri/junk, spis godt med grønt, og du er på god vei Anonymkode: ca056...822 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maria.eb Skrevet 11. september Forfatter #5 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det viktigste du gjør er å spise balansert og næringsrikt, og være i aktivitet. Begynn forsiktig, det er mye god trening i å bare gå en halvtime hver dag, også kan du øke litt og litt, gå mer i bakker, trene litt styrke. Det er fort gjort å miste piffen når det blir for mye for fort, så ta det i et ok tempo. Spis nok, finn en god balanse mellom protein, karbo, fett, velg fullkorn, unngå ultraprosessert og godteri/junk, spis godt med grønt, og du er på god vei Anonymkode: ca056...822 Takk for tips🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå