Gå til innhold

vondt i ryggen!

Fremhevede innlegg

Gjest benerife37
Skrevet

jeg har vondt i ryggen nesten hver kveld...! smerten ligger likssom der ribbena er, på hver side av ryggen der bh-stroppa går rundt.... har hatt disse "kveldssmertene" ca 4 måneder nå. jeg driver ikke med noe ryggbelastende aktiviteter. kan det kanskje være behåen som gjør det? jeg bruker DD-cup og må ha på bh hele tiden ellers blir det ubehagelig.... smertene gir seg ikke før jeg legger meg ned og slapper av en time eller tar 2-3 smertestillende....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ramlet og slått ryggen? gå til sykehus og få tatt røntgen, kansskje du har brekt ribbenen!

Skrevet

Det er vel neppe bh som gjør det med mindre at den er så små at stroppene graver seg inn i kjøttet.

Det kan ikke være selve bysten da? At den er så tung at det blir en belastning på nakke/rygg?

Skrevet

Jeg ville tatt en tur til kiropraktor. Det kan veldig ofte gi deg mye bedre svar på slikt enn en lege. Og behandling som virker, i motsetning til piller som bare tar smertene.

Skrevet

Sørg for å bruke bher som virkelig støtter og tar vekten av puppene.

Gjest Liten Tapir
Skrevet

Dersom du tilfeldigvis også er tungpustet og i dårlig form, kan det være en form for lungebetennelse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...