Gjest benerife37 Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 jeg har vondt i ryggen nesten hver kveld...! smerten ligger likssom der ribbena er, på hver side av ryggen der bh-stroppa går rundt.... har hatt disse "kveldssmertene" ca 4 måneder nå. jeg driver ikke med noe ryggbelastende aktiviteter. kan det kanskje være behåen som gjør det? jeg bruker DD-cup og må ha på bh hele tiden ellers blir det ubehagelig.... smertene gir seg ikke før jeg legger meg ned og slapper av en time eller tar 2-3 smertestillende....
Gjest Gjest Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 har du ramlet og slått ryggen? gå til sykehus og få tatt røntgen, kansskje du har brekt ribbenen!
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #3 Skrevet 22. februar 2006 Det er vel neppe bh som gjør det med mindre at den er så små at stroppene graver seg inn i kjøttet. Det kan ikke være selve bysten da? At den er så tung at det blir en belastning på nakke/rygg?
Gjest Gjesta Skrevet 22. februar 2006 #4 Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville tatt en tur til kiropraktor. Det kan veldig ofte gi deg mye bedre svar på slikt enn en lege. Og behandling som virker, i motsetning til piller som bare tar smertene.
Gjest Binna Skrevet 22. februar 2006 #5 Skrevet 22. februar 2006 Sørg for å bruke bher som virkelig støtter og tar vekten av puppene.
Gjest Liten Tapir Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 Dersom du tilfeldigvis også er tungpustet og i dårlig form, kan det være en form for lungebetennelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå