AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Saken er den at vi bor i generasjonsbolig. Jeg hører svigers krangle under arbeidsommet mitt hver dag (de har stua si der). De er godt oppi årene. Dette er noe som har tatt til de siste årene. Det ble bra en periode svigermor så ut til å nesten ta kvelden i vinter, men nå har det eskalert igjen. Gaper og skriker i opptil 10-20 min av gangen. De burde nok skilt veier for lenge siden, tydelig at de ikke bringer noe positivt inn i forholdet til hverandre. Jeg er vokst opp i et hjem med konstant småkrangling og kjenner jeg irriterer meg grenseløst av å høre de nede. Det verste er vel at jeg har begynt å vise krangletendens med samboer og har vurdert å flytte ut utelukkende pga opplegget hos svigers. Måtte bare få dette ut et sted....takk til dere som orket å lese alt. Anonymkode: 9900e...ec6 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Saken er den at vi bor i generasjonsbolig. Jeg hører svigers krangle under arbeidsommet mitt hver dag (de har stua si der). De er godt oppi årene. Dette er noe som har tatt til de siste årene. Det ble bra en periode svigermor så ut til å nesten ta kvelden i vinter, men nå har det eskalert igjen. Gaper og skriker i opptil 10-20 min av gangen. De burde nok skilt veier for lenge siden, tydelig at de ikke bringer noe positivt inn i forholdet til hverandre. Jeg er vokst opp i et hjem med konstant småkrangling og kjenner jeg irriterer meg grenseløst av å høre de nede. Det verste er vel at jeg har begynt å vise krangletendens med samboer og har vurdert å flytte ut utelukkende pga opplegget hos svigers. Måtte bare få dette ut et sted....takk til dere som orket å lese alt. Anonymkode: 9900e...ec6 Ts her De kranglet mindre (hadde en bra periode) da svigermor nesten tok kvelden. (Ser det kan leses feil) Anonymkode: 9900e...ec6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Du får late som du tar kvelden selv også da🤠 Anonymkode: 34a17...e4f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 Kanskje greit å ta opp dette med samboer? Er faktisk ikke for alle (de aller fleste tror jeg) å bo så tett på familie/svigerfamilie.. Dersom du begynner å krangle med samboer pga svigers så er det greit å flytte litt bort fra dem Anonymkode: f3d9e...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå