Gå til innhold

Besteforeldrene vil ha barnbarna en dag i uka, og litt på overnatting i helgene,men min mann sier Nei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og min mor har aldri kommet til overs, mamma prøver og være hyggelig mot han og snakke,men han svarer bare kort og virker ikke intressert eller er hyggelig mot henne i hele tatt, min far og mannen er begge glad i fotball og drar med ene barnet vårt på fotball med laget hans og laget her i byen,en ellers er de ikke mye sammen.

Mine foreldre er i 50 årene og har nå sagt at de gjerne vil hente barna i skolen og bhg engang i uka og ha de på overnattinger i helger innimellom ,det synes jeg hadde vert veldig koslig og da fikk jeg og mannen litt tid sammen alene, og det hadde vi trengt i en hektisk hverdag, barna er 3,6 og snart 8, men mannen sier Nei, noe jeg synes er sikkelig trist, mine svigerforeldre lever dessverre ikke lengre og de døde når største var 7mnd og nesten 1 år.

jeg og Far er i slutten av 20 årene, og jeg skulle virkelig ønske litt fri,men kan jeg gå i mot faren? han sier nei pga han ikke liker min mor

Anonymkode: 0cf4f...c73

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dumpa han, men you do you.

Anonymkode: f3c6e...81c

• Liker 29
  • Nyttig 5
Skrevet

Han må jo ha en grunn? 

Anonymkode: 5b332...de8

• Liker 18
  • Nyttig 5
Skrevet

Hvis ikke han har noen grunn til å være bekymret, hadde ikke jeg gitt meg? Hvor mye har dere diskutert dette? Kjør utmattelsestaktikk… 

Anonymkode: 241de...6c9

• Liker 8
  • Nyttig 4
Skrevet

Det må ligge noe bak? 

Anonymkode: 3ac7e...82c

• Liker 3
Skrevet

Takk for alle svar

Nei det ligger ikke noe mer bak enn at han ikke liker henne, så synes det er trist,men skal snakke mer med han,men kommer til og si ja til noen helger hvis de spør

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns fast en gang i uka høres mye ut. Selv om jeg vet at noen gjør dette, forstår jeg at mannen din er skeptisk, særlig når han ikke kommer overens med dine foreldre. Er han bekymret for om de prøver å "kuppe" barneoppdragelsen? Det ville jo ikke vært helt utenkelig, særlig når dere er såpass unge. Det er lett for besteforeldrene å tenke at de vet best og klarer å oppdra barna bedre en  dere gjør.

Anonymkode: e550f...529

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk for alle svar

Nei det ligger ikke noe mer bak enn at han ikke liker henne, så synes det er trist,men skal snakke mer med han,men kommer til og si ja til noen helger hvis de spør

Tror du ikke han også kommer til å synes det er hyggelig med en kjærestekveld innimellom? Og hyggelig for besteforeldre og barnebarn å være sammen. Mine har vært mye hos sine på begge sider, og de er veldig nære 😊

Anonymkode: 241de...6c9

• Hjerte 1
Skrevet

Hvorfor liker han henne ikke?

Dere må passe godt på barns deres.

Anonymkode: 062cd...84e

• Liker 3
Skrevet

Ja du kan imot ham når han er urimelig

Anonymkode: 39738...6fb

Skrevet

takk for svar

en dag i uka er da virkelig ikke mye.  koselig og høre at barn og besteforeldre har det så koslig

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor liker han henne ikke?

Dere må passe godt på barns deres.

Anonymkode: 062cd...84e

han har egentlig aldri sagt noe grunn,men for meg virker de svært like og det blir kræsj

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Min mann og min mor har aldri kommet til overs, mamma prøver og være hyggelig mot han og snakke,men han svarer bare kort og virker ikke intressert eller er hyggelig mot henne i hele tatt, min far og mannen er begge glad i fotball og drar med ene barnet vårt på fotball med laget hans og laget her i byen,en ellers er de ikke mye sammen.

Mine foreldre er i 50 årene og har nå sagt at de gjerne vil hente barna i skolen og bhg engang i uka og ha de på overnattinger i helger innimellom ,det synes jeg hadde vert veldig koslig og da fikk jeg og mannen litt tid sammen alene, og det hadde vi trengt i en hektisk hverdag, barna er 3,6 og snart 8, men mannen sier Nei, noe jeg synes er sikkelig trist, mine svigerforeldre lever dessverre ikke lengre og de døde når største var 7mnd og nesten 1 år.

jeg og Far er i slutten av 20 årene, og jeg skulle virkelig ønske litt fri,men kan jeg gå i mot faren? han sier nei pga han ikke liker min mor

Hvorfor er du sammen med fyren egentlig? 

Han holder barna unna besteforeldre, og ser ikke nytten av  litt avlastning pga sine egne egoistiske barnslige følelser rundt din mor? 

Nei sorry, men der hadde jeg satt foten ned og sagt sorry mann, men sånn fungerer det ikke. Han dikterer ikke hva du skal si ja til, hva din mor skal få lov til basert på noe så tåpelig som hans barnslige oppførsel.. 

Be han vokse opp og skjerpe seg! Furting og trass er for småbarn

Anonymkode: e6646...30e

• Liker 11
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja du kan imot ham når han er urimelig

Anonymkode: 39738...6fb

Ja det synes jeg også, hadde han gitt meg en sikkelig grunn kunne jeg kanskje forstått han bedre,men hver gang jeg spør og få en sikkelig grunn så sier han bare at det er kun fordi han ikke liker henne

• Liker 2
Skrevet

Prøv å finn ut hvorfor han ikke liker henne.

Anonymkode: 683e3...c69

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Syns også det høres litt mye ut, kanskje han tenker de prøver å ta over barna litt?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er du sammen med fyren egentlig? 

Han holder barna unna besteforeldre, og ser ikke nytten av  litt avlastning pga sine egne egoistiske barnslige følelser rundt din mor? 

Nei sorry, men der hadde jeg satt foten ned og sagt sorry mann, men sånn fungerer det ikke. Han dikterer ikke hva du skal si ja til, hva din mor skal få lov til basert på noe så tåpelig som hans barnslige oppførsel.. 

Be han vokse opp og skjerpe seg! Furting og trass er for småbarn

Anonymkode: e6646...30e

er ingen grunn for og gå fra han,desuten har vi 3 barn sammen og kan ikke skilles bare fordi han ikke kommer til overs med min mor,men håper jo at vi kan snakke sikkelig sammen og finne en løsning

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Syns også det høres litt mye ut, kanskje han tenker de prøver å ta over barna litt?

en dag i uka er ikke mye og heller ikke noen helger nå og da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Prøv å finn ut hvorfor han ikke liker henne.

det har jeg prøvd i snart 10 år nå, han sier bare at han ikke liker henne ,ingen annen grunn

Gjest lavmålet
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Takk for alle svar

Misogyni? 

Klart det er en grunn, dårlig eller ei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...