AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Sitter å lurer litt på å kjøpe ulldress fra lillelam til min nyfødte. Hvordan er den tynne ulldressen i størrelse i forhold til den tykke? Er den også stor i størrelsen og varer lenge. Anonymkode: 43c59...720
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Sitter å lurer litt på å kjøpe ulldress fra lillelam til min nyfødte. Hvordan er den tynne ulldressen i størrelse i forhold til den tykke? Er den også stor i størrelsen og varer lenge. Anonymkode: 43c59...720 Det gjorde den hvertfall her, brukte den til den falt fra hverandre😅 Anonymkode: cdc2b...78c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Husker ikke størrelsen mer men vi brukte den lenge, lett å selge på finn til god pris etterpå også 😊 Anonymkode: b5d5b...513
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 Den er romslig i str syns jeg. Varte lenge her..var vokst utav mye annet i samme str lenge før ulldressen var for liten. Anonymkode: ad39c...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå