Gjest Gjest_meg_* Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 tenkte jeg skulle begynne å få litt orden i økonomien min. er ikke noe galt med den, men begynner å få litt inntekter via netthandel og da er det greit å ha orden i hva som går inn og hva som går ut. kan selvfølgelig skrive opp slikt i word eller exel men.. finnes det et program eller en nettside for å holde orden på økonomien, inntekt og utgifter? som blir litt mer fancy enn word?
Nabodama Skrevet 22. februar 2006 #2 Skrevet 22. februar 2006 Fokus bank har nettbank med regnskap og budsjett. Der holder du lett orden på hva som går inn og ut av kontoen, og hva det brukes til. F.eks hvis jeg drar kortet på ICA, går transaksjonen rett inn på "mat" i regnskapet. Har du inntekter kan du kategorisere dem på samme måte, slik at du ser nøyaktig hvor mye som kommer inn, og også hva som kommer inn fra hvem. Har du kategorisert det en gang, vil alle de neste transaksjoner fra samme leverandør/butikk komme inn på den kategorien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå