AnonymBruker Skrevet 11. september #21 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva skulle jeg ha valgt? jeg vil ikke jobbe jobber som rørlegger, data osv. Sånn typisk mannejobber.. Anonymkode: f4bc8...095 Barne- og ungdomsarbeider? Uansett, sjekk ut https://utdanning.no/jobbkompasset Anonymkode: 77312...0db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 11. september #22 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er 28 år, og har ikke tatt utdanning. Jeg har kun videregående. Jeg gjorde det skikkelig dårlig på videregående, med 2,6 i snitt. Jeg har aldri tenkt at jeg skal studere, men nå som jeg er såpass "gammel" innser jeg at alle rundt meg hadde faktisk rett... man må ha en utdanning for å ha en stabil og greit betalt jobb. Jeg får ikke andre typer jobb enn i restaurantbransjen, og i den kategorien med erfaringen jeg har. Det er slitsomt, det er dårlig betalt, og det er ikke bærekraftig. Jeg må gjøre alt på den harde måten. Jeg må ta opp gørr kjedelige fag fra videregående, mens jeg jobber 100%. Det er så tungt fordi jeg har absolutt ingen læreteknikk, jeg sliter med å konsentrere meg og å huske det jeg leser. Men jeg må gjennom dette, jeg må få det til, hvis ikke blir jo fremtiden min så sinnsykt dyster. Anonymkode: f4bc8...095 Velkommen til voksenlivet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #23 Del Skrevet 11. september Togfører og søppeltømmer gir langt bedre lønn enn meg som sykepleier med videreutdanning har jeg lært her på kg. Togførerutdannelsen er kort og godt betalt. Hadde jeg vært deg tror jeg at jeg ville gått for det. Sikkert litt ubekvemme arbeidstider, men høres chill ut og lønna er god.. Anonymkode: 1177e...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enni Skrevet 11. september #24 Del Skrevet 11. september Kranfører? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. september #25 Del Skrevet 11. september Enig i dette at du ikke bør gå for å ta opp fag. Gå heller inn for å søke deg inn på et studie og se hva du synes om det. sykepleien eller lærer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå