strilen Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Jeg trenger å øke forbrenningen, er det noen som har noen gode råd i den anledning ? Noe som de av erfaring vet virker ?
Gjest Gjesta Skrevet 21. februar 2006 #2 Skrevet 21. februar 2006 En kombinasjon av utholdenhetstrening (for eksempel løping/jogging eller rask gange) og styrkeøvelser er en uslåelig kombinasjon. I tillegg er det veldig viktig å få i seg nok mat med jevne intervaller.
Bobeline Skrevet 21. februar 2006 #4 Skrevet 21. februar 2006 Rug øker forbrenningen, så spis rugbrød Jeg er kjempefornøyd med rugbrød
-Fisken- Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Chili og sterkt krydder skal visstnok øke forbrenningen.
Gjest Lizzi Skrevet 22. februar 2006 #6 Skrevet 22. februar 2006 kaffe og røyk trening, større muskler, små og ofte måltider. Utholdenhetstrening etter styrketrening gjør vistnok at en tærer direkte på fettlagene.
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2006 #7 Skrevet 22. februar 2006 I tillegg til alle de rådene du har fått fra de andre (spis ofte og lite, rugbrød, trening) så er mitt viktigste råd: en god FROKOST! Spiser du ikke frokost, så vil kroppen tenke: "her må vi spare", og dermed sette ned forbrenningen. Spiser du en god frokost derimot, så vil forbrenningen komme raskt igang, og ved å spise små, hyppige måltid (Hver 3-4 t), så vil forbrenningen holdes ved like!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå