Gå til innhold

Er dette bra betalt jobb ifht erfaring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 27 år gammel kvinne og tjener 215kr i timen. Jeg jobber på cafe. Jeg har ingen utdanning, og har kun jobbet i butikk/restaurant tidligere. Arbeidstidene mine er fra 13-21. Men kompensasjonen for den tunge arbeidstiden er at jeg så og si ikke gjør noe som helst på jobb. Jeg slapper av, bokstavelig talt, fra kl 15-21. Det er ingen kunder. Jeg blir ikke sliten på den måten, og føler jeg får betalt for å sitte og lese bøker, og scrolle på tlf. Syns dere dette er verdt det, eller ikke?:)

Anonymkode: 41b44...21b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Definitivt verdt det. Jeg har en master, pluss litt ansiennitet, og har 285kr/t. Jobber meg halvt fordervet, og går alltid med en stressklump i magen.

Anonymkode: 385f4...475

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om der ikke er noen kunder, er det det veø bare tidsspørsmål før arbeidsplassen forsvinner?

Å få betalt for å skrolle, er vel greit betalt uansett sum. Hvordan er ditt sosiale liv da? Siden du jobber veldig ugunstig.

Anonymkode: b51c7...368

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres vanvittig kjedelig ut, og jeg ville søkt meg bort så fort som mulig for ikke å dø innvendig. Jeg synes også at det er altfor lite betalt for et voksent menneske. Kan du leve av det?

Anonymkode: 5135f...e85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke skrevet mange tråder om dette allerede? 

Anonymkode: b8140...2ff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den jobben høres ut som mitt verste mareritt.

Sitte på ræv og se livet mitt passere i sakte kino mens jeg tjener langt under snittet og hjernen skrumper inn som en tørr svamp... Nei takk.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tråd nå igjen.

Anonymkode: c532f...174

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra betalt i forhold til erfaring? Du får jo ikke noe erfaring...

Anonymkode: ac6f6...968

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har 24 kr over minstelønn.

Anonymkode: c532f...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv jobbet på kafe, og slike stille kveldsvakter besto seg for min del mye av å vaske alt som en ikke fikk tid til på dagtid, og ellers ajourføre for neste dag. 

Det var lite scrolling på telefonen Iallefall. 

Anonymkode: d89e5...642

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Har du ikke skrevet mange tråder om dette allerede? 

Anonymkode: b8140...2ff

Har jeg? Skroll videre om det gjør vondt å lese om det samme😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knirke skrev (27 minutter siden):

Den jobben høres ut som mitt verste mareritt.

Sitte på ræv og se livet mitt passere i sakte kino mens jeg tjener langt under snittet og hjernen skrumper inn som en tørr svamp... Nei takk.

Hadde vært en jævlig jobb om man hadde gjort det i flere år, men midlertidig er det jo ganske chill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ca 300 kr timen. Mastergrad. Studiegjeld til knærne. En jobb som krever enormt mye av meg. Konstant stress.
Hadde gladelig gått ned i lønn for en roligere hverdag som ikke gjør at jeg drepes innvendig. 

Anonymkode: 82be4...7db

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har ca 300 kr timen. Mastergrad. Studiegjeld til knærne. En jobb som krever enormt mye av meg. Konstant stress.
Hadde gladelig gått ned i lønn for en roligere hverdag som ikke gjør at jeg drepes innvendig. 

Anonymkode: 82be4...7db

Det er akkurat det. Jeg er avslappet hver dag, og føler jeg har ferie hver dag🤗💕 men vet at dette er kun midlertidig så jeg nyter det fullt ut. Men litt dårlig samvittighet for at jeg får betalt for å bare gjøre akkurat det jeg vil på jobb 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det høres fantastisk ut. Gå på skolen på dagtid, så en enkel jobb på ettermiddagen og så har man fri resten av kvelden. 

Anonymkode: 33956...60e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det synes jeg var dårlig betalt. Jeg er ufaglært og jobber som prosessoperatør, har 352,- i timen. Jeg studerer på jobb, siden jobben er å sitte på pc og overvåke feilmeldinger, som så og si aldri skjer.

Anonymkode: 7c295...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i snitt 36 000 i måneden. Jeg tjener 50 000,- i måneden uten utdannelse og trives med jobben.

En cafe uten kunder risikerer å gå konkurs før du aner det.

Anonymkode: ea53b...13c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber en ekstra jobb i kommunen som er 100% slack, 250kr/t. Tjener det samme i dagjobben hvor jeg står på konstant. 

Anonymkode: 613ce...ab6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hadde vært en jævlig jobb om man hadde gjort det i flere år, men midlertidig er det jo ganske chill

Igjen har du jo glemt å ta med i HI at du er student 🙄... Det er jo litt forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...