AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Jeg er 27 år gammel kvinne og tjener 215kr i timen. Jeg jobber på cafe. Jeg har ingen utdanning, og har kun jobbet i butikk/restaurant tidligere. Arbeidstidene mine er fra 13-21. Men kompensasjonen for den tunge arbeidstiden er at jeg så og si ikke gjør noe som helst på jobb. Jeg slapper av, bokstavelig talt, fra kl 15-21. Det er ingen kunder. Jeg blir ikke sliten på den måten, og føler jeg får betalt for å sitte og lese bøker, og scrolle på tlf. Syns dere dette er verdt det, eller ikke?:) Anonymkode: 41b44...21b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Hva syns dere? Anonymkode: 41b44...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Definitivt verdt det. Jeg har en master, pluss litt ansiennitet, og har 285kr/t. Jobber meg halvt fordervet, og går alltid med en stressklump i magen. Anonymkode: 385f4...475 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Om der ikke er noen kunder, er det det veø bare tidsspørsmål før arbeidsplassen forsvinner? Å få betalt for å skrolle, er vel greit betalt uansett sum. Hvordan er ditt sosiale liv da? Siden du jobber veldig ugunstig. Anonymkode: b51c7...368 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Jeg synes det høres vanvittig kjedelig ut, og jeg ville søkt meg bort så fort som mulig for ikke å dø innvendig. Jeg synes også at det er altfor lite betalt for et voksent menneske. Kan du leve av det? Anonymkode: 5135f...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september Har du ikke skrevet mange tråder om dette allerede? Anonymkode: b8140...2ff 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 11. september #7 Del Skrevet 11. september Den jobben høres ut som mitt verste mareritt. Sitte på ræv og se livet mitt passere i sakte kino mens jeg tjener langt under snittet og hjernen skrumper inn som en tørr svamp... Nei takk. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #8 Del Skrevet 11. september Samme tråd nå igjen. Anonymkode: c532f...174 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #9 Del Skrevet 11. september Bra betalt i forhold til erfaring? Du får jo ikke noe erfaring... Anonymkode: ac6f6...968 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #10 Del Skrevet 11. september Du har 24 kr over minstelønn. Anonymkode: c532f...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #11 Del Skrevet 11. september Selv jobbet på kafe, og slike stille kveldsvakter besto seg for min del mye av å vaske alt som en ikke fikk tid til på dagtid, og ellers ajourføre for neste dag. Det var lite scrolling på telefonen Iallefall. Anonymkode: d89e5...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #12 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Har du ikke skrevet mange tråder om dette allerede? Anonymkode: b8140...2ff Har jeg? Skroll videre om det gjør vondt å lese om det samme😅 Anonymkode: 41b44...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #13 Del Skrevet 11. september Knirke skrev (27 minutter siden): Den jobben høres ut som mitt verste mareritt. Sitte på ræv og se livet mitt passere i sakte kino mens jeg tjener langt under snittet og hjernen skrumper inn som en tørr svamp... Nei takk. Hadde vært en jævlig jobb om man hadde gjort det i flere år, men midlertidig er det jo ganske chill Anonymkode: 41b44...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #14 Del Skrevet 11. september Jeg har ca 300 kr timen. Mastergrad. Studiegjeld til knærne. En jobb som krever enormt mye av meg. Konstant stress. Hadde gladelig gått ned i lønn for en roligere hverdag som ikke gjør at jeg drepes innvendig. Anonymkode: 82be4...7db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #15 Del Skrevet 11. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har ca 300 kr timen. Mastergrad. Studiegjeld til knærne. En jobb som krever enormt mye av meg. Konstant stress. Hadde gladelig gått ned i lønn for en roligere hverdag som ikke gjør at jeg drepes innvendig. Anonymkode: 82be4...7db Det er akkurat det. Jeg er avslappet hver dag, og føler jeg har ferie hver dag🤗💕 men vet at dette er kun midlertidig så jeg nyter det fullt ut. Men litt dårlig samvittighet for at jeg får betalt for å bare gjøre akkurat det jeg vil på jobb Anonymkode: 41b44...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #16 Del Skrevet 11. september Jeg synes det høres fantastisk ut. Gå på skolen på dagtid, så en enkel jobb på ettermiddagen og så har man fri resten av kvelden. Anonymkode: 33956...60e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #17 Del Skrevet 11. september Det synes jeg var dårlig betalt. Jeg er ufaglært og jobber som prosessoperatør, har 352,- i timen. Jeg studerer på jobb, siden jobben er å sitte på pc og overvåke feilmeldinger, som så og si aldri skjer. Anonymkode: 7c295...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #18 Del Skrevet 11. september Det er i snitt 36 000 i måneden. Jeg tjener 50 000,- i måneden uten utdannelse og trives med jobben. En cafe uten kunder risikerer å gå konkurs før du aner det. Anonymkode: ea53b...13c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #19 Del Skrevet 11. september Jobber en ekstra jobb i kommunen som er 100% slack, 250kr/t. Tjener det samme i dagjobben hvor jeg står på konstant. Anonymkode: 613ce...ab6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 12. september #20 Del Skrevet 12. september AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hadde vært en jævlig jobb om man hadde gjort det i flere år, men midlertidig er det jo ganske chill Anonymkode: 41b44...21b Igjen har du jo glemt å ta med i HI at du er student 🙄... Det er jo litt forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå