Gå til innhold

Hvordan oppfører du deg på snap etter første treff med daten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Holder du deg bevisst litt kald eller gir du på for så dabbe av litt? Jeg har skjønt etter noen dates nå at jeg ikke må være for ivrig, da slukner det ganske tidlig. Jeg har det også best med meg selv når jeg ikke "venter på mld eller snap" tilbake  igjen, det skaper bare hodebry om jeg da bare ser han åpner også ikke svarer. Da er det bedre å overlate ballen til han, for visst jeg i det hele tatt er av noe interesse, eller tenker på meg, da sender de tilslutt. 

Hva er deres måte å være på ift kontakt i etterkant av daten?  

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sender snap når jeg har lyst. Han sender ofte til meg også. Går begge veier. Synes ikke noe om å holde tilbake om en har lyst til å sende noe. Han svarer fort, og jeg svarer fort (så lenge vi ikke jobber eller driver med noe annet spesielt). 

Anonymkode: 477e9...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sender snap når jeg har lyst. Han sender ofte til meg også. Går begge veier. Synes ikke noe om å holde tilbake om en har lyst til å sende noe. Han svarer fort, og jeg svarer fort (så lenge vi ikke jobber eller driver med noe annet spesielt). 

Anonymkode: 477e9...ba4

Men er jo så mange ganger damer havner med en mann som kun vil ha sex, det er jo tiden nå. Menn som overhodet ikke vil i forhold men utgir seg samme kveld for å ville alt mulig. Må da være flere damer som har trukket for hardt i salatbollen og alt ender opp i ingenting?  

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe spesiell taktikk, er ikke for å drive på med sånt.  Samtalen via snap eller ellers flyter naturlig frem og tilbake. Jeg er veldig lite glad i å skrive, så synes det er best å bli kjent irl. Ikke all denne chattingen, snap osv. Har du hatt sex med denne mannen? 

Anonymkode: ed162...92b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har ikke noe spesiell taktikk, er ikke for å drive på med sånt.  Samtalen via snap eller ellers flyter naturlig frem og tilbake. Jeg er veldig lite glad i å skrive, så synes det er best å bli kjent irl. Ikke all denne chattingen, snap osv. Har du hatt sex med denne mannen? 

Anonymkode: ed162...92b

Ja vi har hatt ei gang. Blir usikker på hvordan man "skal være" mot han etterpå. Er stygt redd for at han kan være en av de som kun ville ha seg, men prøver å gjøre det litt godt etterpå igjen så ikke det skal se helt ille ut. Vi er bekjente fra mange år siden. Han sender daglig snap og tar hjerter osv osv... 

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Men er jo så mange ganger damer havner med en mann som kun vil ha sex, det er jo tiden nå. Menn som overhodet ikke vil i forhold men utgir seg samme kveld for å ville alt mulig. Må da være flere damer som har trukket for hardt i salatbollen og alt ender opp i ingenting?  

Anonymkode: b207b...3ae

Har vært borti en sånn fyr. Du merker det om fyren er interessert i deg eller ikke, om han er genuin. Det bør være lett å prate med han. Prate om forventninger, hva målet med datingen er osv.., prate om følelser, livssyn, interesser og verdie. Følg magefølelsen. Møtte en bra fyr plutselig, skikkelig seriøs. Vi kan prate om alt, det føles hundre prosent trygt, jeg er meg selv hele tiden. Vi prater om følelser, ønsker og forventninger om fremtiden, livssyn, interesser - ja alt. God magefølelse 

Anonymkode: 477e9...ba4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja vi har hatt ei gang. Blir usikker på hvordan man "skal være" mot han etterpå. Er stygt redd for at han kan være en av de som kun ville ha seg, men prøver å gjøre det litt godt etterpå igjen så ikke det skal se helt ille ut. Vi er bekjente fra mange år siden. Han sender daglig snap og tar hjerter osv osv... 

Anonymkode: b207b...3ae

Hvor lenge har dere datet? 

Anonymkode: 477e9...ba4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De jeg har truffet der vi har blitt enig om fortsette å treffes har det vært chatting hver dag. Eksklusive innen første uken.

Nå er jeg 40ish da og jeg gidder ikke spill og de mannfolkene jeg har truffet har vært like. Datet et par av de litt mer seriøst og innen 2-3 mnd avsluttet vi da magefølelse ikke stemte.

Den tredje ble kjæresten min❤️

 

Anonymkode: 0ce09...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke spille slike spill, og ser ikke noe poeng med å være tilbakeholden hvis jeg ikke føler for det. Lar det gå naturlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja vi har hatt ei gang. Blir usikker på hvordan man "skal være" mot han etterpå. Er stygt redd for at han kan være en av de som kun ville ha seg, men prøver å gjøre det litt godt etterpå igjen så ikke det skal se helt ille ut. Vi er bekjente fra mange år siden. Han sender daglig snap og tar hjerter osv osv... 

Anonymkode: b207b...3ae

Tar han kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt først?

Anonymkode: 9aa0e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg fortsatt er interessert så fortsetter jeg som før? Nå er jeg ingen ivrig snap-bruker uansett da. Og jeg har heller ikke sex med folk på første date, så jeg slipper nok unna mye overtenking der...

Anonymkode: 93be2...52b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis jeg fortsatt er interessert så fortsetter jeg som før? Nå er jeg ingen ivrig snap-bruker uansett da. Og jeg har heller ikke sex med folk på første date, så jeg slipper nok unna mye overtenking der...

Anonymkode: 93be2...52b

Ja tror bare det nye dating markedet baseres på sex. Han jeg hadde sex med var først og fremst for spenningens skyld, men det ender alltid opp i overtenking og en smått med begeistrede følelser etterpå.. 

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja tror bare det nye dating markedet baseres på sex. Han jeg hadde sex med var først og fremst for spenningens skyld, men det ender alltid opp i overtenking og en smått med begeistrede følelser etterpå.. 

Anonymkode: b207b...3ae

Hvorfor svarer du ikke på om han tar kontakt med deg først noen gang?

Anonymkode: 9aa0e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tar han kontakt med deg, eller er det alltid du som tar kontakt først?

Anonymkode: 9aa0e...10a

Nei heldigvis tar han kontak først. Lagrer bilder på snap gjør han også, men vet ikke om det er for å at han liker meg eller annet 

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei heldigvis tar han kontak først. Lagrer bilder på snap gjør han også, men vet ikke om det er for å at han liker meg eller annet 

Anonymkode: b207b...3ae

Det at han lagrer bilder betyr null. Sender du han nakenbilder?

Anonymkode: 9aa0e...10a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Det at han lagrer bilder betyr null. Sender du han nakenbilder?

Anonymkode: 9aa0e...10a

Reiner med det er for å i tilfredsstille seg selv. Nei sender ikke nakenbilder 

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Reiner med det er for å i tilfredsstille seg selv. Nei sender ikke nakenbilder 

Anonymkode: b207b...3ae

Ja det er nok derfor, ikke let etter tegn der de ikke er.

Anonymkode: 9aa0e...10a

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 15.49):

Ja tror bare det nye dating markedet baseres på sex. Han jeg hadde sex med var først og fremst for spenningens skyld, men det ender alltid opp i overtenking og en smått med begeistrede følelser etterpå.. 

Anonymkode: b207b...3ae

Om du liker det er det en ting, men håper ikke du tror du må ha sex bare fordi mange presser med sex. Ingen kan bestemme at folk skal gi alt uten å forvente noe, det er kjempe egoistisk av dem å kreve nærhet. Folk har lov til å holde nærhet som noe eksklusivt om de ønsker, så du vet det. 

Lurer på om du kanskje kjenner på begeistring utifra redselen av å ikke bli akseptert og elsket også, istede for at du genuint liker dem. Kroppen kan være så vanskelig, skulle ikke vært lov at kjærlighet er så forvirrende.

Anonymkode: 3b8c7...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Om du liker det er det en ting, men håper ikke du tror du må ha sex bare fordi mange presser med sex. Ingen kan bestemme at folk skal gi alt uten å forvente noe, det er kjempe egoistisk av dem å kreve nærhet. Folk har lov til å holde nærhet som noe eksklusivt om de ønsker, så du vet det. 

Lurer på om du kanskje kjenner på begeistring utifra redselen av å ikke bli akseptert og elsket også, istede for at du genuint liker dem. Kroppen kan være så vanskelig, skulle ikke vært lov at kjærlighet er så forvirrende.

Anonymkode: 3b8c7...8a8

Jeg liker det veldig der og da, han genuint viste meg at han likte meg da vi sist var sammen. Det kan se ut som de er stormforelsket men egentlig er det bare kåtheten som spiller inn. Dessuten så liker han å snappe meg jevnlig så jeg ikke glemmer han. Han spør om jeg har det fint og snapper hver dag selvom jeg ikke gjør det først. Er det noe i det da? 

Anonymkode: b207b...3ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 17.12):

Holder du deg bevisst litt kald eller gir du på for så dabbe av litt? Jeg har skjønt etter noen dates nå at jeg ikke må være for ivrig, da slukner det ganske tidlig. Jeg har det også best med meg selv når jeg ikke "venter på mld eller snap" tilbake  igjen, det skaper bare hodebry om jeg da bare ser han åpner også ikke svarer. Da er det bedre å overlate ballen til han, for visst jeg i det hele tatt er av noe interesse, eller tenker på meg, da sender de tilslutt. 

Hva er deres måte å være på ift kontakt i etterkant av daten?  

Anonymkode: b207b...3ae

Jeg er meg selv, og det kommer helt an på hvordan kjemien vår er offline og hvor god bølgelengde vi havner på. Ingen fasit her, men det som er sikkert er at om man føler seg usikker eller har møtt noen som gir deg hodebry så er det høyst sannsynlig ikke verdt strevet. 

Anonymkode: ce196...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...