AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Jeg har søkt om politiattest i sammenheng med en jobb. Jeg har fått politiattesten for noen dager siden og den har ingen anmerkninger. Men likevel så har politiet ringt meg i går og sendt melding i dag fordi jeg ikke tok tlf i går. På meldingen står det at jeg må ringe de, men ikke hva det gjelder. Pleier de å ringe for å gi beskjed at politiattesten ble godkjent? Høres merkelig ut. Håper noen kan svare så jeg slipper å være bekymret 😕 Anonymkode: d7503...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Nei de pleier ikke ringer for å si den er godkjent, du får politiattesten tilsendt på digipost/post. Anonymkode: 31969...cb8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 De som kan svare deg på hva det gjelder er jo de som har ringt deg. Anonymkode: 31969...cb8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De som kan svare deg på hva det gjelder er jo de som har ringt deg. Anonymkode: 31969...cb8 Skjønner det !!!!! Men jeg poster her i håp om at noen har opplevd det samme og kunne feks ha kommentert: «ja de pleier å ringe når man sender søknad om politiattest».. da hadde jo jeg kunne slappet av med at det ikke er noe alvorlig. Skjønner ???? Anonymkode: d7503...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Skrevet 11. september 2024 Jeg har fått politiattest hvertfall ti ganger, de har aldri ringt. Anonymkode: 6e45b...217
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei de pleier ikke ringer for å si den er godkjent, du får politiattesten tilsendt på digipost/post. Anonymkode: 31969...cb8 Ja har fått politiattest på Digipost og den har ingen anmerkninger. Så da gjelder det kanskje noe annet 😕 takk for svar i hvertfall Anonymkode: d7503...c2a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har fått politiattest hvertfall ti ganger, de har aldri ringt. Anonymkode: 6e45b...217 Ja da gjelder det kanskje noe annet eller er det svindel Hmm. Men takk for svar:) Anonymkode: d7503...c2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå