Gå til innhold

Mennesker som overkjører

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger noen råd fra dere. Hvordan klarer dere å håndtere disse menneskene? De overkjører og trår stadig over grensene dine selv om man sier ifra. Så vrir dem det til at de ville bare hjelpe slik at du virker som den vrange foran andre mennesker. 

Anonymkode: 2b22a...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Trenger noen råd fra dere. Hvordan klarer dere å håndtere disse menneskene? De overkjører og trår stadig over grensene dine selv om man sier ifra. Så vrir dem det til at de ville bare hjelpe slik at du virker som den vrange foran andre mennesker. 

Er det samme menneske? Kan du si - foran andre i disse situasjonene "men du spør aldri hva jeg egentlig vil, du bare kjører på. Og i tillegg skal du fremstille meg som den vanskelige? " la spørsmålet stå, la stillheten snakke. Da har du gitt klar beskjed

Anonymkode: 720eb...a6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Er det samme menneske? Kan du si - foran andre i disse situasjonene "men du spør aldri hva jeg egentlig vil, du bare kjører på. Og i tillegg skal du fremstille meg som den vanskelige? " la spørsmålet stå, la stillheten snakke. Da har du gitt klar beskjed

Ja det er samme person. Han overkjører meg stadig. Jeg føler meg kvalt på arbeidsplassen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...