idemsi Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september (endret) Hei. For ca. 3 uker siden hadde jeg sex uten kondom flere dager før, under og noen dager etter eggløsning. Hadde veldig lite blødning i 3 dager før forventet mensen. Og nå går jeg å er kvalm hele tiden. Er det mulig at jeg er gravid? Endret 11. september av idemsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september Det er like mye mulig at du er gravid, som at du ikke er det. Ingen her kan svare deg. Har man ubeskyttet sex er graviditet alltid en mulighet. Anonymkode: 71549...812 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Prøvde du å bli gravid? Hvorfor spør du her inne? Hvorfor tar du ikke en test? Anonymkode: d47fe...674 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Hvis du trenger et forum for å spørre om det, håper jeg ikke du er gravid for barnet sin del. Anonymkode: 86ecc...0d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Du må ta en test. Kg er ikke et orakel. les samtidig https://nhi.no/familie/graviditet/svangerskap-og-fodsel/livsstil/svangerskap-gode-rad/befruktningen-hva-skjer Anonymkode: 03f15...85d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. september #6 Del Skrevet 11. september Ta en test..om du hadde eggløsning 3 uker burde du få positive tester nå om du e gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå