Blomst91 Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Har noen erfaring med Yngri lun vognpose? Den er på tilbud på barnas hus nå men klarer ikke finne så mye info så lurer derfor på om noen har erfaring med akkurat denne posen. Får en vinterbaby så trenger en god vinterpose. Bor på Sørlandet så det kan til tider bli ganske kaldt.
Fame Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Blomst91 skrev (5 timer siden): Har noen erfaring med Yngri lun vognpose? Den er på tilbud på barnas hus nå men klarer ikke finne så mye info så lurer derfor på om noen har erfaring med akkurat denne posen. Får en vinterbaby så trenger en god vinterpose. Bor på Sørlandet så det kan til tider bli ganske kaldt. Jeg har ikke erfaring med denne posen, men jeg har erfaring med Voksi og kan anbefale den. Jeg fikk vinterbaby i fjor og elsker Voksi. Nettopp kjøpt en ny Voksi Urban
Blomst91 Skrevet 11. september 2024 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2024 Fame skrev (44 minutter siden): Jeg har ikke erfaring med denne posen, men jeg har erfaring med Voksi og kan anbefale den. Jeg fikk vinterbaby i fjor og elsker Voksi. Nettopp kjøpt en ny Voksi Urban Så at voksi urban var best i test i 2023☺️ Og ser at mange sverger til de ulike voksi posene. Men må være ærlig å si at jeg syns nesten 3000 for en vognpose er mye penger🙉🙈 Jeg har bestilt bugaboo sin fotmuffe for å ha til vognens sittedel. Men trenger jo en vinterpose til bagdelen.
Fame Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 Blomst91 skrev (Akkurat nå): Så at voksi urban var best i test i 2023☺️ Og ser at mange sverger til de ulike voksi posene. Men må være ærlig å si at jeg syns nesten 3000 for en vognpose er mye penger🙉🙈 Jeg har bestilt bugaboo sin fotmuffe for å ha til vognens sittedel. Men trenger jo en vinterpose til bagdelen. Jeg fant Urban på tilbud. Betalte vel 1700 for den 🤔 tror de dukker opp på tilbud innimellom
Blomst91 Skrevet 11. september 2024 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2024 Fame skrev (2 minutter siden): Jeg fant Urban på tilbud. Betalte vel 1700 for den 🤔 tror de dukker opp på tilbud innimellom Det var jo en mye mer levlig pris! Billigste jeg fant var 2690😆
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Skrevet 11. september 2024 Jeg har hatt testvinneren Voksi Urban tidligere, men liker Yngri sin bedre. Den er varm, myk, vannavvisende og praktisk. Stor fordel med glidelås i midten og ikke på sidene. Anonymkode: 7f97c...e42
Blomst91 Skrevet 11. september 2024 Forfatter #7 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har hatt testvinneren Voksi Urban tidligere, men liker Yngri sin bedre. Den er varm, myk, vannavvisende og praktisk. Stor fordel med glidelås i midten og ikke på sidene. Anonymkode: 7f97c...e42 Takk for svar😊 Syns den posen ser veldig grei ut, har ikke vært å fysisk sett på den enda men tenker jeg bør det. God pris på barnas hus på den nå.
Blomst91 Skrevet 11. september 2024 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2024 https://www.barnashus.no/yngri/lun-vognpose-2023-green
Blomst91 Skrevet 12. september 2024 Forfatter #9 Skrevet 12. september 2024 Kom over denne voksi posen idag. Virker veldig kjekt med vogn og bilstol pose i ett så slipper man kjøpe to. Noen som har erfaringer med voksi explorer?😊 https://www.ohdearbaby.no/products/voksi-explorer-vognpose-helars-black-flying/
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #10 Skrevet 12. september 2024 Blomst91 skrev (15 timer siden): Så at voksi urban var best i test i 2023☺️ Og ser at mange sverger til de ulike voksi posene. Men må være ærlig å si at jeg syns nesten 3000 for en vognpose er mye penger🙉🙈 Jeg har bestilt bugaboo sin fotmuffe for å ha til vognens sittedel. Men trenger jo en vinterpose til bagdelen. Man MÅ ikke ha vognpose til bagdelen. De ligger ganske skjermet nedi der, særlig i bugaboo som er dyp og god. Med lammeskinn under babyen, babydyne, ullteppe og bagdeltrekket, ligger de varmt og godt selv midtvinters. Anonymkode: 4c0ad...871
Blomst91 Skrevet 12. september 2024 Forfatter #11 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Man MÅ ikke ha vognpose til bagdelen. De ligger ganske skjermet nedi der, særlig i bugaboo som er dyp og god. Med lammeskinn under babyen, babydyne, ullteppe og bagdeltrekket, ligger de varmt og godt selv midtvinters. Anonymkode: 4c0ad...871 Er det ikke enklere å bruke pose på vinteren?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #12 Skrevet 12. september 2024 Blomst91 skrev (1 time siden): Er det ikke enklere å bruke pose på vinteren? Det er nok litt smak og behag. Jeg syns det var lettere å regulere temperaturen med dyne, klær og teppe enn pose. Lettere å bare ta av et par lag når vi kom inn osv. Men er jo ikke noe fasit på det Ville bare påpeke at man MÅ faktisk ikke ha pose til bagdelen. Det gjorde også at vi ikke trengte å bruke penger på vognpose før den vinteren barnet var halvannet år og måtte ha det til utesoving i barnehagen. Da var jeg mer ok med å kjøpe brukt enn jeg var til min nyfødte baby, så sparte masse penger på å få tak i en fin en på finn. Anonymkode: 4c0ad...871
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #13 Skrevet 12. september 2024 Vet at Voksi er på mote og det er det alle vil ha (bra markedsføring), men Yngri er vel så bra 😃 Regner ikke med du skal ta med deg barnet ditt på lange dagsturer i 20 minusgrader? Anonymkode: 3a6c9...ea7
Blomst91 Skrevet 12. september 2024 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Vet at Voksi er på mote og det er det alle vil ha (bra markedsføring), men Yngri er vel så bra 😃 Regner ikke med du skal ta med deg barnet ditt på lange dagsturer i 20 minusgrader? Anonymkode: 3a6c9...ea7 Får baby 5 nov og her på sørlandet kan det bli ganske kaldt men skal ikke ut de kaldeste dagene og kommer det mye snø her er det vanskelig å i det hele tatt komme frem med vogna😅 Så realistisk sett så blir det nok ikke veldig mye trilleturer i vinter med mindre det blir en mild vinter med lite snø. Det jeg liker med voksi explorer er at den kan brukes både i vogna og i bilstolen. Så da får man liksom 2 i 1. Men har også lest at den ikke er av de varmeste så der er kanskje yngri bedre. Noen andre pluss med yngri er at den kan forlenges og er vannavstøtende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå