AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Noen som vet om man får svar kun ved negative funn eller uansett? Anonymkode: fff27...fa3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Varierer. Anonymkode: 94e52...24c
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Varierer. Anonymkode: 94e52...24c Takk, da får jeg bare vente og se. Anonymkode: fff27...fa3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som vet om man får svar kun ved negative funn eller uansett? Anonymkode: fff27...fa3 Du sier ingenting om type vevsprøve, hvilken landsdel eller noe annet. Noen steder gjøres dette i løpet av kort tid, andre steder tar det mange uker. Helt umulig å svare når du er så gnien med opplysninger. Anonymkode: e0d4a...4e8
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sier ingenting om type vevsprøve, hvilken landsdel eller noe annet. Noen steder gjøres dette i løpet av kort tid, andre steder tar det mange uker. Helt umulig å svare når du er så gnien med opplysninger. Anonymkode: e0d4a...4e8 Jeg visste ikke det egentlig, jeg har aldri vært borti sånt før. Så jeg har slått meg til ro med at jeg ikke vet gangen i det. Anonymkode: fff27...fa3
Forumkonto Skrevet 11. september 2024 #6 Skrevet 11. september 2024 Sjekk journalen din på Helse-Norge. Jeg fikk ikke beskjed på biopsi, siden det ikke var noe farlig. Jeg fant notat fra lege angående resultatet, og etter litt googling av legespråket skjønte jeg hva det betød. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå