Gå til innhold

Dere som har en elsker

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når du møter elskeren din, er det rett i seng og ha sex, eller sitter dere og prater endel sammen først??? 

Anonymkode: 8b222...1ad

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rett til sengs. Litt snakking etterpå. Vi er kåte når vi møtes, så ikke tid til noe.

K49.

Anonymkode: cf075...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rett til sengs. Litt snakking etterpå. Vi er kåte når vi møtes, så ikke tid til noe.

K49.

Hvor ofte møtes dere da?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Hvor ofte møtes dere da?? 

Ikke oftere enn at det alltid er spennende. Kanskje et par ganger i mnd i gjennomsnt.

Har også en "venn" som jeg kun treffer et par ganger i året i forb. med jobbreise. Der er det ofte litt mer "ut å spise" først og så på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på sex, fordi lysten har bygd seg opp siden sist. Prat etterpå. 

Anonymkode: 54575...bf0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke oftere enn at det alltid er spennende. Kanskje et par ganger i mnd i gjennomsnt.

Har også en "venn" som jeg kun treffer et par ganger i året i forb. med jobbreise. Der er det ofte litt mer "ut å spise" først og så på hotell.

Er du gift? 

Anonymkode: c50cd...fb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann her. Har ofte hatt pulevenninner. Som regel kysser vi rett etter vi møtes, og da blir det tafsing og sex. Så blir det jo litt prat etter vi har pult, og før neste knull. Ligger sammen noen ganger før vi ligger og slapper av, kliner og prater. 

Ses ukentlig.  Kunne ikke hatt det bedre. Vil ikke  ha fast kjæreste, men heller ikke ons eller ha sex med en opptatt dame.

Anonymkode: 5f5a7...ca4

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex først. Så prater vi kanskje litt, går ut og spiser eller noe, mere sex, litt soving og farvel. 

Møtes ikke så ofte, kanskje seks-sju ganger i året. 

Anonymkode: 59624...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møter min elsker 1-2 ganger i måneden og da går vi som regel rett på sak. Vi småprater i bilen, begynner å kysse, har sex, så ligger vi å prater og snakker om alt mulig før vi har sex igjen - så ber jeg han kjøre meg hjem🤭

Anonymkode: e6e3f...9df

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi snakker mye på telefonen, og snapper mye. Noen få ganger er vi litt lenger fysisk ilag, men som oftest er det rett på elskov❤️

Anonymkode: a83bc...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hva du legger i "elsker". 

Vi har definert hverandre som elskere fordi jeg er eldre enn han. Jeg er single og han er single, men vi tror ikke at omgivelsene ville akseptert oss to sammen

Vi treffer hverandre så ofte vi kan. Vi bor heldigvis ikke langt fra hverandre. 

Det er helt forskjellig hva vi gjør og i hvilken rekkefølge. Det kan til og med forekomme at vi bare er ute og går en tur sammen, og det var det. Andre ganger kan vi nesten ikke styre oss og mister klærne før man får tenkt seg om 

Anonymkode: 93ee5...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg som bryter med seksualitetsrommets retningslinjer, avsporinger og samtlige svar til dette.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Starter med litt vin og prat på sofaen først her. Så går det over til klining og tafsing før det bærer seg videre til soverommet (noen ganger rekker vi ikke bort dit engang 🤭). Har sex, så ligger vi å prater før det blir en runde to. Blir liggende å kose og prate etter det før jeg drar hjem.

Anonymkode: 298bb...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 13.57):

Når du møter elskeren din, er det rett i seng og ha sex, eller sitter dere og prater endel sammen først??? 

Er dessverre lenge siden sist. men som regel snakker vi lit og både om sex og lit annet. jeg føler vi får bedre sex om vi kjenner lit mer hverandre. Desverre er det lit lenge siden sist da hun flyttet og ikke så lett å finne noen som vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 22.34):

Starter med litt vin og prat på sofaen først her. Så går det over til klining og tafsing før det bærer seg videre til soverommet (noen ganger rekker vi ikke bort dit engang 🤭). Har sex, så ligger vi å prater før det blir en runde to. Blir liggende å kose og prate etter det før jeg drar hjem.

Anonymkode: 298bb...7da

Kose og prate gjør han bare for å holde deg varm, just sayin... før du skal hjem til hundene dine igjen 😆

Anonymkode: 83949...d02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 12.9.2024 den 19.35):

spørs hva du legger i "elsker". 

Vi har definert hverandre som elskere fordi jeg er eldre enn han. Jeg er single og han er single, men vi tror ikke at omgivelsene ville akseptert oss to sammen

Vi treffer hverandre så ofte vi kan. Vi bor heldigvis ikke langt fra hverandre. 

Det er helt forskjellig hva vi gjør og i hvilken rekkefølge. Det kan til og med forekomme at vi bare er ute og går en tur sammen, og det var det. Andre ganger kan vi nesten ikke styre oss og mister klærne før man får tenkt seg om 

Anonymkode: 93ee5...59e

Høres ut som dere er forelsket. Hva er problemet med å bli et par? Folk forstår det nok. Mann/kvinne som henger ofte sammen blir sett på som et par. Gratulerer med kjæreste.

Anonymkode: c085c...d2f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleide å behandle elskerinnene mine som en kjæreste - diske opp med middag, vin, fyr i peisen, prate i armkroken i sofaen, helgeturer, hotellovernattinger, restaurantbesøk - noen ganger ferier sammen. Etter min erfaring  er det noe de fleste kvinner setter pris på, og gjør at relasjonen føles trygg og god. 

Selv om man ikke vil ha kjæreste, er det ikke noen grunn til å gi slipp på nærheten og de gode opplevelsene.

Ulempen er jo at noen blir forelsket av dette selv om det ikke er planen - så nå har jeg kjæreste 😅❤️

Anonymkode: 12b40...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere ikke brukt damer?

Anonymkode: 9c45f...71f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett på sex, prating og flørting foregår på snap mellom øktene, 2-3 ggr i uka, begge er gift.

Anonymkode: 2f5f4...0c6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...