Gå til innhold

Feite folk og små hunder...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pleier å se på "My 600-lb life",der det er skikkelig feite som prøver å gå ned i vekt.Men en ting jeg har lagt merke til er at omtrent alle har små hunder,sånne veskehunder,som gjerne ligger i sengen.Hvordan unngår de å legge/sette seg på hunden?Det er jo snakk om folk som er 2-300 kg..En hund på 5-10 kg har ikke noe å stille opp med der.

Anonymkode: cd598...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke feit, men ligger hunden i sofaen der jeg skal sitte ber jeg den flytte seg. Gjør jeg ikke det er den rask med å flytte seg i det jeg skal sette meg ned. Har enda ikke satt meg på en hund, men tråkket er sparket borti har jeg gjort om jeg ikke ser at den er helt oppi føttene mine. 

Anonymkode: bdd64...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 13.53):

Pleier å se på "My 600-lb life",der det er skikkelig feite som prøver å gå ned i vekt.Men en ting jeg har lagt merke til er at omtrent alle har små hunder,sånne veskehunder,som gjerne ligger i sengen.Hvordan unngår de å legge/sette seg på hunden?Det er jo snakk om folk som er 2-300 kg..En hund på 5-10 kg har ikke noe å stille opp med der.

Anonymkode: cd598...bc8

Har til gode å høre en eneste historie der en hund har blitt drept fordi noen har satt seg på den. Ingen barn/babyer heller for den saks skyld. Ulykker kan skje i alle former og varianter, men dette er altså en vanlig ulykker årsak og burde derfor heller ikke være et tema.

Anonymkode: a9e34...cc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...