AnonymBruker Skrevet 17. september #21 Del Skrevet 17. september Anbefaler barnebolig eller avlastning ja. Men det er jo ikke sikkert hun får uttelling for masteren sin, mest sannsynlig får hun jobb som miljøterapeut, treårig. Ihvertfall greit å ha mens hun leter etter noe annet. Tipper også Bufetat kan være aktuelt. Anonymkode: 4fe7e...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #22 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hun har ikke for høy utdannelse for NAV, det er tull, men hun har antagelig feil utdanning. Det trengs ikke barnehagelærere med bhg ped i NAV. Hun kan søke i barnebolig/avlastning feks. Men ja, anbefaler ny utdanning eller mer anvendelig master. Anonymkode: 14e35...104 Her jeg bor bryr ikke NAV seg om hva slags utdanning du har, bare du har ihvertfall en bachelor😅 Anonymkode: 25b9b...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #23 Del Skrevet 17. september Vet om ei med master i barnehagepedagogikk som jobber i PPT. Kanskje det kunne vært noe for henne? Anonymkode: e4c30...c77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #24 Del Skrevet 17. september Hva med skolen? Man kan jo jobbe i småtrinnet som barnehagelærer. Anonymkode: bc042...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovise78 Skrevet 17. september #25 Del Skrevet 17. september Hun kan jobbe på småtrinnet i grunnskolen, i barnevernet, hos PPT, hos NAV, hos Bufetat, og helt sikkert en masse andre steder, men vil nok ikke få uttelling for mastergraden sin i slike jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. september #26 Del Skrevet 17. september AnonymBruker skrev (23 timer siden): Generelt sett et det jo for mange her i landet med master. Praktisk utdannelse er det mangel på, nennset har tydeligvis ikke status. Så da går man heller på skole halve livet, og så tar man størstedelen av å leve på nav. Anonymkode: a6a92...f86 Hvis man studerer halve livet er det fysisk umulig å leve størstedelen på NAV. Skjønner at du er stolt av manglende skolegang, men det er jo grenser for hvor åpenbart man trenger å illustrere det. Anonymkode: 902e1...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 18. september #27 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (På 16.9.2024 den 22.24): Juristene i NAV jobber vel kanskje i stillinger som krever mastergrad i rettsvitenskap, så du kan ikke generalisere fra dem du traff der. Det kan også være nyutdannede jurister som tar en saksbehandlerstilling de strengt tatt er overkvalifisert for som en av sine første jobber. Anonymkode: 0311d...f44 Jeg generaliserer ikke. Jeg sier bare at det etter min erfaring ikke er uvanlig at mennesker med høy utdannelse jobber i NAV og at det kan være muligheter ved andre NAV-kontorer hvis hun blir avvist ved et av dem. Jeg møtte flere med utdannelse langt over hva som var krevet, og de var ikke nyutdannede, selv om de er der også. For øvrig tenker jeg det er en styrke at NAV har andre ansatte enn sosionomer, ikke vondt ment mot sosionomer altså. Men mangfoldet i utdannelse og yrkesbakgrunn kan være en styrke ved NAV-kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå