AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Skrevet 11. september 2024 Hvilken bleie skifter dere som bruker libero touch til når Str 7, den største libero touch, blir for små? Min (store) baby har sensitiv hud og må ha myke bleier . Så trenger tips til større, myke og gode bleier 😄 Anonymkode: a887c...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Jeg er veldig fornøyd med lev vel (Rema 1000) sine bleier. Synes de er store og myke. Anonymkode: bf441...e57 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Kjøper truser.. Anonymkode: 76d9e...7d4 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Kjøper truser.. Anonymkode: 76d9e...7d4 Baby er da bleiefri? Her er det snakk om 9mnd gammel baby som ennå bruker bleier . Anonymkode: a887c...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg er veldig fornøyd med lev vel (Rema 1000) sine bleier. Synes de er store og myke. Anonymkode: bf441...e57 Takk, de skal testes ☺️ Anonymkode: a887c...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #6 Skrevet 11. september 2024 Ikke helt det du spør om men har du testet mindre størrelse..? Jeg har alltid brukt litt for store bleier til mitt barn fordi jeg syntes det så mer behagelig ut men det fungerer også med mindre bleier faktisk. Ser at de fleste andre bruker mindre størrelse enn jeg gjør (med samme størrelse barn). Litt rart at en på 9 mnd må ha samme str som en på 3 år? Om bleia blir for full av tiss må man bare bytte litt oftere Anonymkode: 59821...914 4 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #7 Skrevet 11. september 2024 Jeg tipper str 7 kommer til å holde ganske lenge. De første mnd bytter man bleiestr mye oftere enn etter 1 år feks🤗 Anonymkode: 9984f...497 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #8 Skrevet 11. september 2024 Lev vel Anonymkode: 76487...74e 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #9 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke helt det du spør om men har du testet mindre størrelse..? Jeg har alltid brukt litt for store bleier til mitt barn fordi jeg syntes det så mer behagelig ut men det fungerer også med mindre bleier faktisk. Ser at de fleste andre bruker mindre størrelse enn jeg gjør (med samme størrelse barn). Litt rart at en på 9 mnd må ha samme str som en på 3 år? Om bleia blir for full av tiss må man bare bytte litt oftere Anonymkode: 59821...914 Har jo det, siden vi bruker mindre størrelser før vi bytter til neste Str😅 og vi bytter når de lekker eller blir for stramme rundt livet/ikke dekker rumpa. kan være at libero touch og comfort (som er de vi hovedsakelig har brukt) er smale i størrelsen, at det er derfor vi må ha større bleier? Men nå er baby 12,5kg og bruker 92 i klær . Så må jo ha passelig Str på bleie ❤️ Anonymkode: a887c...9dc 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #10 Skrevet 11. september 2024 Vi har brukt Libero Comfort. Men, hvilke bleier som passer, har mye med fasongen på barnet også. Vi opplevde at det ble lekkasje med Lev Vel bleiene hele pokkers tiden, de var helt håpløs fasong på til begge våre barn. Mens en venninne sverget til dem, og ikke kunne bruke Libero-bleier på sitt barn, for der opplevde hun at det lakk støtt og stadig. Om Libero Touch fungerer for dere, ville jeg fortsatt med Libero, men Comfort da. Anonymkode: 965ba...b4f 3
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #11 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har jo det, siden vi bruker mindre størrelser før vi bytter til neste Str😅 og vi bytter når de lekker eller blir for stramme rundt livet/ikke dekker rumpa. kan være at libero touch og comfort (som er de vi hovedsakelig har brukt) er smale i størrelsen, at det er derfor vi må ha større bleier? Men nå er baby 12,5kg og bruker 92 i klær . Så må jo ha passelig Str på bleie ❤️ Anonymkode: a887c...9dc Vi har helt lik baby (vekt, alder, strl, men vi bruker litt mindre bukser da han er kort i beina) og bruker libero comfort strl 6, og 7 om natta. Dumt å måtte vekke baby om natta for å skifte tissebleie, og mindre bleier ble fort lekk. Men 6 går fint om dagen her så lenge vi passer på at den sitter riktig. Har nå kjøpt lev vel buksebleie strl 5 på rema, og den sitter skikkelig godt synes jeg, ser nesten smalere ut, men holder godt på ting. Anonymkode: d80b8...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #12 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Vi har helt lik baby (vekt, alder, strl, men vi bruker litt mindre bukser da han er kort i beina) og bruker libero comfort strl 6, og 7 om natta. Dumt å måtte vekke baby om natta for å skifte tissebleie, og mindre bleier ble fort lekk. Men 6 går fint om dagen her så lenge vi passer på at den sitter riktig. Har nå kjøpt lev vel buksebleie strl 5 på rema, og den sitter skikkelig godt synes jeg, ser nesten smalere ut, men holder godt på ting. Anonymkode: d80b8...1ca Tror vi skal gi lev vel bleiene en sjans da☺️ takk! Anonymkode: a887c...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #13 Skrevet 11. september 2024 Gikk fra touch til libero up and go pga mye lekkasjer på touchen, de sitter som støpt 😁👍 Anonymkode: e6d41...9a2 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #14 Skrevet 11. september 2024 Min første brukte bleier til størrelse 98/104x stor for alderen, men brukte aldri størrelse 8 fordi om. De fleste jeg kjenner har ikke hatt behov for størrelse 8. Nr. 2 er størrelse 92 nå og bruker størrelse 5 eller 6 i bleier. Hvis du opplever at Touch størrelse 7 lekker og babyen din fortsatt er en baby så vil jeg tro at du bør bytte merke, ikke gå opp en størrelse. Forøvrig synes jeg at vanlig Libero ligner mest på Touch. Anonymkode: ea81f...6e6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #15 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min første brukte bleier til størrelse 98/104x stor for alderen, men brukte aldri størrelse 8 fordi om. De fleste jeg kjenner har ikke hatt behov for størrelse 8. Nr. 2 er størrelse 92 nå og bruker størrelse 5 eller 6 i bleier. Hvis du opplever at Touch størrelse 7 lekker og babyen din fortsatt er en baby så vil jeg tro at du bør bytte merke, ikke gå opp en størrelse. Forøvrig synes jeg at vanlig Libero ligner mest på Touch. Anonymkode: ea81f...6e6 Kan legge til at vårt barn veier 12,6 kg. Anonymkode: ea81f...6e6
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #16 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Baby er da bleiefri? Her er det snakk om 9mnd gammel baby som ennå bruker bleier . Anonymkode: a887c...9dc 9 mnd og bruker str 7 i bleie? Det er det 3-åringene i barnehagen bruker.. Anonymkode: 0e5bd...135 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #17 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jo det, siden vi bruker mindre størrelser før vi bytter til neste Str😅 og vi bytter når de lekker eller blir for stramme rundt livet/ikke dekker rumpa. kan være at libero touch og comfort (som er de vi hovedsakelig har brukt) er smale i størrelsen, at det er derfor vi må ha større bleier? Men nå er baby 12,5kg og bruker 92 i klær . Så må jo ha passelig Str på bleie ❤️ Anonymkode: a887c...9dc Str 7 i touch er egentlig for stort basert på størrelse. Min i str 104 og 16 kilo går opp til str 7 når vi har brukt opp denne pakka med str 6. Han har brukt str 6 i et år tror jeg. (2.5 år nå) Anonymkode: 2e602...43d
ms. Perfect Skrevet 11. september 2024 #18 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har jo det, siden vi bruker mindre størrelser før vi bytter til neste Str😅 og vi bytter når de lekker eller blir for stramme rundt livet/ikke dekker rumpa. kan være at libero touch og comfort (som er de vi hovedsakelig har brukt) er smale i størrelsen, at det er derfor vi må ha større bleier? Men nå er baby 12,5kg og bruker 92 i klær . Så må jo ha passelig Str på bleie ❤️ Anonymkode: a887c...9dc Min fireåring på 16 kg og str 104 sover med str 7. Min toåring brukte samme str da han sluttet med bleie for et par måneder siden, 16 kg han også, og str 98. Har du prøvd pants/ up n go variantene?
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #19 Skrevet 11. september 2024 ms. Perfect skrev (6 minutter siden): Min fireåring på 16 kg og str 104 sover med str 7. Min toåring brukte samme str da han sluttet med bleie for et par måneder siden, 16 kg han også, og str 98. Har du prøvd pants/ up n go variantene? Jeg har prøvd libero touch pants i samme str (7) og den lekker tvers gjennom , dekker bare halve rumpa 😛 så den er altfor liten/feil passform . Men jeg skal teste up and Go ☺️👍🏻 Anonymkode: a887c...9dc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #20 Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): 9 mnd og bruker str 7 i bleie? Det er det 3-åringene i barnehagen bruker.. Anonymkode: 0e5bd...135 Jepp! Anonymkode: a887c...9dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå