oslomaraton Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Jeg sliter med mindreverdighetsfølelser. Dette kommer spesielt til utrykk ved at jeg blir lite tydelig overfor mine kolleger, og jeg tar meg selv i at jeg ikke sier det jeg mener og tenker om ulike temaer. Jeg føler meg ufri og litt hemmet. Merker at jeg kan bli usikker i etterkant . Jeg skule ønske at jeg kunne snakket mere fritt uten å tenke så dømmende om meg selv. En annen ting er at jeg kjenner meg litt overaktivert i situasjoner med small talk, og skulle ønske at jeg klarte å være mere avslappet og bakoverlent. Dette ønsker jeg å gjøre noe med. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? ..og noen som har erfaringer på å bedre selvfølelsen i slike sammenhenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 For min egen del er dette noe som har kommet litt med alderen (selvtillit), og litt med at jeg har jobbet på samme sted i 10 år. Jeg kjenner disse menneskene så godt som kolleger at jeg bryr meg fint lite om hva de syns om mine meninger, på godt og vondt. Har du vært lenge i arbeidslivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå