AnonymBruker Skrevet 11. september #1 Del Skrevet 11. september Hei. I min forrige prøveperiode så hadde jeg blendahvit test DPO 8 (med Ovitrelle). Å var ikke gravid. I dag er jeg DPO 8 og det er 9 dager siden jeg satte Ovitrelle. Men denne gangen har jeg en tydelig rosa strek. Noen som har opplevd dette før at den kan henge i lenger enn hva den har gjort tidligere eller kan det være at spira sitter? 😊 Hva er deres erfaringer? Anonymkode: 77e79...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #2 Del Skrevet 11. september TS: legger til at det i tillegg var testet på en urin som ikke har stått i blæren så lenge. Glemte å teste på på morgenen da jeg stod opp kl. 07, så det ble testet fra urin runde 2 (kl. 08.30). Anonymkode: 77e79...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Den kan henge i 10 dager. Jeg ville ventet og ta ny test 12-14 dpi oh se om de blir svakere eller sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #4 Del Skrevet 11. september Ovitrelle henger i kroppen 10 dager, hos noen 12 dager - avhengig av dosen de tok. Hos meg har ovitrelle hengt i 11 dager med vanlig dose hver gang. Har alltid testet den ut. Anonymkode: 48646...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #5 Del Skrevet 11. september Du må nesten teste flere dager for å se om streken blir svakere enn sterkere på det meste satt ovitrelle i i 12 dager på meg! Anonymkode: 7ba68...496 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå