Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å ta hair extension. Hvordan er deres erfaringer med dette? Hva koster det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om min erfaring teller sin jeg fikk det gjort i Paris...

Jeg slet masse med mitt hår. Det floket seg masse, måtte børste det hele tiden. Hang seg fast i alt mulig. Det var rett og slett ett ork! Jeg måtte klippe av mye av mitt eget hår da jeg tok extensionen utav. Jeg var veldig misfornøyd, men gud hvor fin jeg var med det laaaange håret! :ler:

Jeg vurderer å prøve det i Norge, selv om det er ganske så dyrt. Alt for skjønnheten :)

Skrevet
Jeg snublet nettopp over denne siden: http://www.batistone.no/index.php

Vet ikke om det funker, men ødelegger iallefall ikke håret!

det der må jo ramle av med en gang.. d er jo bare dobbeltsidig teip de fester med..! hehe.. jaja skal aldri si aldri men.. ser litt for enkelt ut..

Skrevet

Jeg har hatt extensions i flere omganger, men aldri for å få skikkelig langt hår. Den siste gangen hadde jeg masse i nakken, over 150 stk, og måtte til frisør for å få det ut. Dette var Great Lengths, som først flettes og deretter limes med spesiallim. Tror jeg betalte ca 3000 for dette i 2000. Når man, som jeg, tar alt ut etter 6 uker fordi man blir gal av det, er det ikke verdt pengene.

Skrevet

måtte le litt av batisstone... jeg så de videoene. så jo enkelt ut å feste ja! men de skryter av at du kan bade med dem og vaske håret som vanlig! hmmm

Skrevet

Har selv extension der festet er av kreatin og har hatt det i litt over ett år nå. Pleier også å setter denne typen extension på andre, og bruker ca 150-200 remser for å få et langt og fyldig hår.

Festene sitter stort sett veldig godt i, og for de fleste må de få tatt de ut med et spesialmiddel, fordi det ekte håret har vokst seg så langt ut at festene er kommet "langt ned". Selv trener jeg ganske mye, og vasker håret hver annen dag. Bruker også kurer i det uten at det er noen fester som løsner. Poenget er bare å unngå å gni kur eller balsam rett inn i festene.

Kreatin er et stoff som naturlig finnes i ekte hår, og festne skader dermed ikke ditt ekte hår. Dette er en ganske dyr form for extension, men når man kan ha tykt langt hår (opptil 60 cm) såpass lenge, synes de fleste faktisk at det er verdt det. Når jeg gjør det hjemme hos meg selv, tar jeg 4200,- for å sette i ca 175 remser på 60 cm, men da er også håret veldig lang, og veldig tykt

Håper du ble litt klokere etter dette:-D

Lykke til :)

Skrevet

Datteren min har hatt extensions flere ganger, ikke så mange riktignok, men dog.......

De har sittet alt fra to til fire mnd, og hun har som sagt vært barn, de har sittet enten hun har herjet og lekt, eller badet både på strand og i basseng, og adskikklige hårvasker.

Dessuten har jeg en venninde som tyr til dette i ny og ne, for å friske opp litt.

Bare positive tilbakemeldinger, jeg hadde nok fått dilla av alle de knutene innerst ved hodet, men meg om det.

Jeg har betalt 115 for den første, og så 50 for de neste på datteren min.

Mener Susanne har betalt rundt 1300, hun har pleid å ha mellom 20 og 30 stykker.

Du må ha spesialbøste i tillegg da.

Skrevet

Jeg har hatt det for å forlenge og hadde 270 skjøter sist gang jeg hadde det.

Hadde en veninne som fikk gjort det billigere, men vil ikke akkurat si det er verdt pengene.

Ofte er det ubehagelig og det tjerver seg fortere enn vanlig hår. Man må bruke naturbørste og det går med en del tid til å holde håret fint..

Har du veldig tynt hår og vil gjøre det for og tykne det litt kan det være nogenlunde fint, men har du normalt tykt hår og bare vil forlenge vil jeg si at det ikke er noen hensikt...

Gjest Fruktfat
Skrevet

bør flette det om nettene for at det ikke skal tugge/tove seg.

Skrevet
Datteren min har hatt extensions flere ganger, ikke så mange riktignok, men dog.......

De har sittet alt fra to til fire mnd, og hun har som sagt vært barn, de har sittet enten hun har herjet og lekt, eller badet både på strand og i basseng, og adskikklige hårvasker.

Dessuten har jeg en venninde som tyr til dette i ny og ne, for å friske opp litt.

Bare positive tilbakemeldinger, jeg hadde nok fått dilla av alle de knutene innerst ved hodet, men meg om det.

Mener Susanne har betalt rundt 1300, hun har pleid å ha mellom 20 og 30 stykker.

Dattra di?!? Er ikke hun 12? :overrasket:

Skrevet

Jo tenk ;)

For to tre år siden hadde "alle" småjenter sånne, tre fire stykker på hver siden av hodet, helst i blått, lilla aeller knallrosa.

Åssen det, de sitter da like godt fast i håret på småjenter :tunge1:

Skrevet
Jo tenk ;)

For to tre år siden hadde "alle" småjenter sånne, tre fire stykker på hver siden av hodet, helst i blått, lilla aeller knallrosa.

Åssen det, de sitter da like godt fast i håret på småjenter :tunge1:

Trodde du mente extensions som de fleste voksne tar jeg, altså med ekte hår.

Hvis det va de rosa og blå dattera di hadde, ja da skjønner jeg :)

Skrevet

Kan jeg spørre hvor de har fått gjort det? Er det hos frisør? :)

Skrevet

Jeg har også lyst på langt og tykt hår :sur: Ringte Hairport på hjemstedet mitt, og der tok de fra 8000,- :hår: +/-!!! Slo det temmelig fort fra meg da. De sa også at disse som man kan bruke om igjen og feste selv datt fort ut (særlig hvis man hadde tynt, glatt og fint hår), som jeg har :forvirret:

Men jeg kom over noe her

Ser jo ganske omfattende ut dette også, men ikke fullt så dyrt da...

Skrevet

Tusen takk for masse gode råd.

Jeg har veldig tykt hår men skulle bare ønske at det ble lengere. Klippet blandt annet en pannelugg som jeg ikke liker, ønsker alt hårt mitt like langt igjen. Kan jeg feks ta hair extention bare i panneluggen?

Er redd håret mitt blir kjempe stort hvis jeg tar det i hele håret.Passer kanskje best for tynt hår dette. Og prisen på det er kjempe dyrt :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet
Trodde du mente extensions som de fleste voksne tar jeg, altså med ekte hår.

Hvis det va de rosa og blå dattera di hadde, ja da skjønner jeg :)

Hva syns du utgjør forskjellen da? *bare nysgjerrig*

Gjest Gjesta
Skrevet
Kan jeg spørre hvor de har fått gjort det? Er det hos frisør? :)

Min datter har satt på sine på frisøren nede på storsenteret, mens SUsanne var på Magic på Oslo City ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har også lyst på langt og tykt hår  :sur: Ringte Hairport på hjemstedet mitt, og der tok de fra 8000,-  :hår: +/-!!! Slo det temmelig fort fra meg da. De sa også at disse som man kan bruke om igjen og feste selv datt fort ut (særlig hvis man hadde tynt, glatt og fint hår), som jeg har  :forvirret:

Men jeg kom over noe her

Ser jo ganske omfattende ut dette også, men ikke fullt så dyrt da...

Jeg sjekket ut linken og jeg vil bare si at jeg anbefaler virkelig ikke å få dette gjort!!! :frustrert:

Dette har jeg hatt før, det satt i ca en uke før det som var sydd inn i håret mitt skled lenger og lenger ned og det ble utrolig stygt og hele hele hodet mitt så ut som et fuglerede! :sur:

Jeg måtte gå til frisør for å få det ut av håret mitt og jeg måtte klippe vekk mye av mitt eget hår pga det drittet var sydd inn i mitt eget hår så det var vanskelig å få det ut. :frustrert:

Absolutt ikke verdt pengene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...