AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #21 Del Skrevet 11. september 2024 Gir aldri penger i gave til venner. Anonymkode: 1afb4...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #22 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det f.eks et 40årslag, ville jeg gitt 1000kr Anonymkode: c6746...6df 1000kr til helt nye bekjentskaper? Det er den summen jeg gir til søsken på runde dager... Jeg gir gaver for 200-500 til venner. Jeg gir ikke penger uansett. Selv om det kun er penger på ønskelisten så kjøper jeg heller en gave. Anonymkode: b9e41...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 11. september 2024 #23 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jubilanten ønsker seg penger. 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #24 Del Skrevet 11. september 2024 Nye bekjenner hadde jeg ikke lagt mye penger i, men kjøpt en blomst eller flaske vin. Selv om de ønsker seg penger. Venner ellers kommer an på hvor nært jeg er de. Det har blitt litt surmuling fordi jeg ikke gir lik verdi på gaver til alle, men ser ikke problemet med å gi dyrere gave til person A som jeg tilbringer mye tid med bare vi to, enn person B som vi møtes kun når hele gjengen er samlet. Anonymkode: cce43...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet 11. september 2024 #25 Del Skrevet 11. september 2024 Seff skrev (5 timer siden): Men en bursdagsfest skal vel være for å ha det hyggelig og omgås sosialt, ikke et arrangement for å generere inntekter. Og i dette tilfellet ønsker jo jubilanten seg noe dyrt han eller hun trenger penger til. Hvis man ikke har råd til å arrangere en dyr fest, er det vel bedre å fire på kravene, ikke satse på at gjestene sponser fornøyelsen gjennom pengegaver. Skjønner at jeg uttrykket meg utydelig🙈 Mente ikke at gjestene skal betale for festen men en målestokk for gave kan være prisen per kuvert. Hvis jeg blir bedt i et stort selskap og kommer med blomster til 99 kr hade jeg følt meg gnien😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amy71 Skrevet 11. september 2024 #26 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis man ber gjester for å finansiere festen er ikke det et sted jeg vil være. Du holder den fasten DU har råd til å betale selv, noe annet er uhørt i min verden. Jeg gir aldri penger til venner,da gir jeg noe som betyr noe og som viser litt om vennskapet vårt. Jeg blir heldigvis aldri bedt til så fjernt bekjentskap at jeg ikke vet hva jeg skal gi. Anonymkode: a6504...9d5 Skjønner at jeg uttrykket meg utydelig🙈 Mente ikke at gjestene skal betale for festen men en målestokk for gave kan være prisen per kuvert. Hvis jeg blir bedt i et stort selskap og kommer med blomster til 99 kr hade jeg følt meg gnien😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VoodooChild Skrevet 11. september 2024 #27 Del Skrevet 11. september 2024 Et voksent menneske som inviterer til bursdagsfest og spesifikt ønsker seg penger i presang? Meget spesielt! Jeg er også voksen, og inviterer gjerne til fest når jeg har bursdag, men skriver til alle inviterte at gave skal jeg ikke ha. Jeg er ikke 9 år. Så tar folk gjerne med seg noe likevel, en vinflaske, en håndkrem...så blir man fornøyd med det man får. Fordi man er voksen. Jeg hadde aldri gitt penger i presang til en voksen person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosabanan Skrevet 11. september 2024 #28 Del Skrevet 11. september 2024 Syns det er litt rart å ønske seg penger. Personlig så hadde jeg nok isåfall gitt maks 500 til en som jeg er GODT kjent med. Hvis du kjøper en gave så kjøper du noe vin. Hvis de ikke drikker vin, så kan de alltids gi den videre til noen andre sin feiring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2024 #29 Del Skrevet 13. september 2024 Kommer veldig ann på!! Er laget hjemme i hagen eller det leid lokalet, band/dj, serveres kun snacks eller full middag med drikke? Er det venner du kunne tenke deg å bli nære venner med eller er vil du holde venneskapet som det er nå? Koster det å komme seg til og fra? Anonymkode: 1a767...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå