yamask Skrevet 18. desember 2024 #561 Del Skrevet 18. desember 2024 Tått skrev (1 time siden): Trump- velgere er nok ikke de kvasseste knivene i skuffen men de slår nok ikke Woke-klubben til Kamala på lavpannethet da.. Hadde Kamala vunnet tror jeg WW3 hadde vært uunngåelig. Hva er egentlig den store faren med woke? Woke er et oppkonstruert problem skapt av Trump, Musk og resten av den brunbeisede magabevegelsen. De er eksperter i å lage storm i vannglass. Og jeg må innrømme at jeg ble revet med selv i en periode hvor jeg slukte alt som har med transsaken å gjøre. Jeg så på det som et KJEMPEPROBLEM der barn og ungdom ble overtalt til kjønnslemlesting og at det ville florere av menn i kjoler i damegarderoben. Men der ikke et stort problem hverken nasjonalt eller internasjonalt at minoriteter, homofile og transseksuelle blir inkludert. Det er heller ikke noe stort problem at barn lærer om forskjellige legninger og kjønn på skolen. At USA har gjort det for lettvint for ungdommer å begynne med hormoner er mer et helsevesen-problem der private aktører tjener seg rike på å skrive ut resepter. Det er der de må starte. Det hjelper ihvertfall ikke å ekskludere, latterliggjøre eller skremme. Det er heller ikke sånn lenger at man blir kansellert over en lav sko. De som blir kansellert blir det av gode grunner. Noen unntak finnes selvsagt men sånn er det med alt her i verden. Man har lov til å mene at det finnes to kjønn, man har lov til å mene at man ikke kan bytte kjønn, man har til og med lov til å mene at transpersoner har en psykisk lidelse. Så lenge man uttrykker seg med respekt og behandler sine medmennesker godt, uansett hva man mener, så går det helt fint. Antiwoke er en farligere og større bevegelse enn woke-bevegelsen. Med Trump og Musk i spissen. Kamala har vel ikke nevnt ordet trans gjennom hele sin kampanje. Hun har heller ikke tatt til orde for å la transkvinner delta i kvinnesport. Det er vel ikke noe en president har noe med å gjøre. Trump & Co derimot har snakket om transsaken haugevis av ganger. Latterliggjorde Walz fordi han ga gutter tilgang til tamponger som om dét betyr noe. De skolene det var snakk om hadde felles toaletter, så det var ikke sånn at det var tamponger på guttedo heller. Jeg tror det går til helvete med USA når Trump tar over. Importtollene vil skape inflasjon, og han er allerede i en kald krig oppstartfase med sine nærmeste naboer og allierte. Men inflasjon er fint for de rikeste. Og det er jo de han jobber for 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tått Skrevet 18. desember 2024 #562 Del Skrevet 18. desember 2024 yamask skrev (1 minutt siden): Hva er egentlig den store faren med woke? Woke er et oppkonstruert problem skapt av Trump, Musk og resten av den brunbeisede magabevegelsen. De er eksperter i å lage storm i vannglass. Og jeg må innrømme at jeg ble revet med selv i en periode hvor jeg slukte alt som har med transsaken å gjøre. Jeg så på det som et KJEMPEPROBLEM der barn og ungdom ble overtalt til kjønnslemlesting og at det ville florere av menn i kjoler i damegarderoben. Men der ikke et stort problem hverken nasjonalt eller internasjonalt at minoriteter, homofile og transseksuelle blir inkludert. Det er heller ikke noe stort problem at barn lærer om forskjellige legninger og kjønn på skolen. At USA har gjort det for lettvint for ungdommer å begynne med hormoner er mer et helsevesen-problem der private aktører tjener seg rike på å skrive ut resepter. Det er der de må starte. Det hjelper ihvertfall ikke å ekskludere, latterliggjøre eller skremme. Det er heller ikke sånn lenger at man blir kansellert over en lav sko. De som blir kansellert blir det av gode grunner. Noen unntak finnes selvsagt men sånn er det med alt her i verden. Man har lov til å mene at det finnes to kjønn, man har lov til å mene at man ikke kan bytte kjønn, man har til og med lov til å mene at transpersoner har en psykisk lidelse. Så lenge man uttrykker seg med respekt og behandler sine medmennesker godt, uansett hva man mener, så går det helt fint. Antiwoke er en farligere og større bevegelse enn woke-bevegelsen. Med Trump og Musk i spissen. Kamala har vel ikke nevnt ordet trans gjennom hele sin kampanje. Hun har heller ikke tatt til orde for å la transkvinner delta i kvinnesport. Det er vel ikke noe en president har noe med å gjøre. Trump & Co derimot har snakket om transsaken haugevis av ganger. Latterliggjorde Walz fordi han ga gutter tilgang til tamponger som om dét betyr noe. De skolene det var snakk om hadde felles toaletter, så det var ikke sånn at det var tamponger på guttedo heller. Jeg tror det går til helvete med USA når Trump tar over. Importtollene vil skape inflasjon, og han er allerede i en kald krig oppstartfase med sine nærmeste naboer og allierte. Men inflasjon er fint for de rikeste. Og det er jo de han jobber for Tar kortversjonen jeg. - Wokere/ feminister ødelegger den vestlige verden med kjønnsforvirring, en skole utelukkende for jenter og en hemningsløs innvandring av muslimer som ødelegger samfunnet vårt innentifra. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athod Skrevet 19. desember 2024 #563 Del Skrevet 19. desember 2024 jabx skrev (18 timer siden): Hva har dette med ærlighet og redelighet å gjøre? Biden vet at Trump er en rabiat fascist, og vil naturligvis prøve å beskytte sin egen familie. Trump har allerede misbrukt sin presidentmakt, og er i tillegg en dømt kriminell selv. Hva det har med ærlighet og redelighet å gjøre er at han før valget gikk ut og sa at det ikke var noen scenarioer der han ville gi sønnen en pardon. De poengterte det gang på gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå