AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #1 Del Skrevet 11. september 2024 Et spørsmål før hovedspørsmålet: dersom jeg eller den andre sletter en match, er man da "sperret" mot å se hverandre, eller vil man kunne komme opp som nytt matchforslag igjen? (Vet det går ann å blokkere også, så lurer på hvordan det er dersom man bare sletter matchen) Jeg vurderer å kutte tinder en (lang) periode. Dersom jeg setter profilen på pause(hvordan gjør man det?), vil den da bli synlig for andre mens jeg ikke bruker den? Og hvordan blir det da når jeg åpner den igjen, vil jeg da komme opp som "ny og frisk" i algoritmen, eller vil den bli tolket som "ikke brukt i lang tid", og aldri bli "vist frem" i swipingen? Vil jeg beholde matchene mens den er pauset, og "ha de" etterpå igjen? Jeg vurderer også å slette profilen helt. Dersom jeg gjør det, vil jeg senere kunne opprette ny profil med samme mailadresse? Anonymkode: d275e...fdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Del Skrevet 11. september 2024 Hvis du sletter en match vil dere ikke få opp hverandre med mindre en av dere sletter profilen sin og oppretter en ny profil. Du setter profilen på pause ved å velge "ikke vis pofilen i stokken". Da vil du ikke lengre vises der for nye profiler, men de du har sveipet til høyre kan få deg opp visstnok (det står under innstillingene der). Hvordan den blir behandlet når du åper igjen aner jeg ikke, men jeg har skjult min stadig i lange perioder, og har ikke merket noen forskjell. (skjuler den når jeg dater noen) Etter sletting kan du opprette ny profil med samme tlf, mail osv som tidligere ja. Anonymkode: 8a20e...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Del Skrevet 11. september 2024 Det heter jo at matchen ikke kommer opp igjen hvis en av dere sletter, men jeg har opplevd at det har skjedd likevel. Ja, jeg mener jeg har hørt at hvis du sletter profilen, er det en slags karantene, slik at du ikke kan slette og opprette profiler hele tiden. Jeg slettet min i vinter og opprettet ny nå i sommer uten problemer, da hadde det vel gått 3-4 måneder. Men det kan kanskje også være mulig å omgå den regelen ved å f.eks. bruke mobilnr. til innlogging neste gang? Litt usikker. Anonymkode: 5d8e1...595 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 Ingen karantene. Tror jeg lot det gå noen dager imellom. Slettet etter en dag aktiv, men ombestemte meg😅 Anonymkode: 64a84...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #5 Del Skrevet 12. september 2024 Jeg fikk opp de samme om og om igjen, de likte meg flere ganger, selv om jeg trykket på X. Til slutt matchet jeg, for så å fjerne matchen, de dukket opp igjen likevel. Lurer på om de lager ny profil om og om igjen 🤔 Anonymkode: f58a1...5a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå