flopp Skrevet 21. februar 2006 #1 Skrevet 21. februar 2006 Noen som har peiling på hvor mye det koster å få skjøtet på håret? Og hvor i Oslo-området man kan gjøre det hvor både resultatet er bra og prisen overkommelig? Jeg har lyst på langt hår og har ikke tid til å vente til det vokser ut - det vil ta flere år . Jeg har flere spørsmål: - Er det skadelig for mitt eget hår? - Hvordan får man fjernet det når man ikke vil ha det mer? Må man klippe det av? - Er det håret man får satt på litt sånn krøllete / bølgete eller kan man velge? Vil gjerne høre erfaringer fra noen som har gjort det.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #2 Skrevet 3. mars 2006 Noen som har peiling på hvor mye det koster å få skjøtet på håret? Og hvor i Oslo-området man kan gjøre det hvor både resultatet er bra og prisen overkommelig? Jeg vet at i Trondheim er prisen 3000 - 4000 for ekte hår. Jeg har flere spørsmål: - Er det skadelig for mitt eget hår? Nei, tror ikke det er så veldig skadelig. - Hvordan får man fjernet det når man ikke vil ha det mer? Må man klippe det av? Håret festes i hår i hodebunnen, så det er ikke så lurt å klippe det av. Det sliter veldig på håret om du prøver å fjerne det selv, men frisører gjør det smertefritt. - Er det håret man får satt på litt sånn krøllete / bølgete eller kan man velge? Det har jeg ikke hørt om. Du kan vel bølge det til selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå