AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg klarer bare ikke å gi slipp på noe jeg prøver å hente tilbake fra minner. Vær så snill hjelp meg? Jeg så et bilde av hun ene bloggeren Annika (?) Jørgensen(?) Litt usikker på navnet altså, tror hun går under navnet annijor? Uansett, det var et bilde av henne med fint blondt hår og sort hatt på. Og jeg fikk et slags minne fra en tv figur jeg virkelig ikke klarer å få helt fatt på. Hjelp? Jeg trodde det først det var One Tree Hill, men prøvde se gjennom de ulike figurene og kom til kort. Skal være ei blond jente, langt hår. Mulig hun spiller gitar. Mener hun var litt utenfor på skolen men litt usikker. Tror kanskje det var litt fall i håret. Noen som kan hjelpe meg før jeg blir splitter pine gal?😂 Anonymkode: 63687...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Taylor Momsen i Gossip Girl? Anonymkode: cd3ae...3a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #3 Del Skrevet 11. september 2024 Kirsten bell i veronica Mars? Anonymkode: d72bd...892 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå