Gå til innhold

Noen ganger lukter det mamma på soverommet mitt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mamma døde for nesten 2 år siden, jeg har noen ting fra henne som også står på soverommet mitt. 
Noen ganger kan jeg gå inn på rommet å lukten til mamma er over hele. Det er ikke bare jeg som lukter den, det er hele familien. Ungene kan komme inn i rommet å si å det lukter mormor💔

Jeg tenkte tidligere at lukten satt i tingene hennes og jeg hadde døra igjen. 
Det er ikke tilfelle for lukten kan være der etter jeg både har luftet og døra åpen. Det er kan gå lang tid mellom hver gang det lukter mamma. 
Det er litt fint å lukte mamma, men det gjør også grusomt vondt .

Dere som også har mistet noen og kanskje har noen ting fra de, kommer lukten noen ganger da eller er den helt borte? 

Anonymkode: 03253...0f7

• Hjerte 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er nok innom og ser til dere ❤️ Hun lukter naturlig nok ikke noe på andre siden, så denne lukten som hun vet dere forbinder med henne sender hun med vilje. Så hun må nok tro at en av dere trenger et tegn fra henne 😊 Det er bare kjærlighet. 

Anonymkode: f824e...0ad

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg tror det er noe etter døden, sånn egentlig tenker jeg at det er helt svart og vi er borte. Men synes de tankene er vonde, vondt å tenke på at vi aldri skal ses igjen. 
Så jeg blir litt stressa med den lukta, har vurdert å ta vekk tingene hennes på soverommet mitt. Men vet hun ville blitt glad når jeg tok hennes ting i bruk❤️

Ts

Anonymkode: 03253...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg opplever det samme med min bestemor, og da vet jeg at hun er rundt meg men at jeg ikke kan se henne ❤️ Bruker å snakke høyt til henne da, synes det hjelper. 

Anonymkode: c4259...d40

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hytta vår, i hennes rom, lukter det fint av mamma. Barna elsker det rommet. Vi har ett lite skap der vi har hennes småting:hansker, briller, stearinlys. Hennes klær er også der, enkelte ting jeg lot stå,jakker, gensere, t skjorte.

Anonymkode: 25f7a...46d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...