AnonymBruker Skrevet 10. september #1 Del Skrevet 10. september Har hørt at ordene «jeg elsker deg» er ordene mange juger mest om. Det er bare tomme ord og for noen kan det å elske noen fort snu til å hate dem i det neste. Folk som påstår de elsker noen, men gjerne bedrar partneren sin, driver med økonomisk vold eller psykisk og fysisk vold. Noen sier også gjerne ordene kun etter å ha vært sammen noen uker. Føler de ordene er så tomme ord, bare noe klisje man sier uansett om man mener det eller ikke. Finnes det par som føler det på den måten og aldri sier de ordene til partneren sin? Anonymkode: 2cb24...78c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september #2 Del Skrevet 10. september De gangene noen har sagt det til meg uten at de har ment det har det føltes unaturlig ut. Altså at de prøver å manipulere meg. Men de aller fleste sier ikke sånne ting uten at de mener det. Sier du det ofte til folk selv? Jeg kan telle på én hånd hvor mange jeg har fortalt at jeg har elsket, men så er ikke jeg en mann som er veldig flink til å huske på å uttrykke sånne følelser heller. Så kanskje? Min erfaring er i allefall at de som har sagt det til meg har ment det, i allefall på tidspunktet når det ble sagt. Anonymkode: e3f51...9b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #3 Del Skrevet 11. september Ja,det er ofte bare tomme ord som man kjøper seg fri ved å gjenta ofte nok. Kjøpe seg goodwill og en medgjørlig partner. Det gjør livet ditt lettere hvis h*n tror du elsker vedkommende. Handling krever mer av deg og det er mer ekte. Jeg stoler bare på de som viser i handling at de elsker meg. Anonymkode: b4af8...61e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september #4 Del Skrevet 15. september I vårt ekteskap var det det. Veldig tomme ord. Vi er skilt nå Anonymkode: 8118e...191 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 16. september #5 Del Skrevet 16. september Det er ikke min opplevelse rent personlig, men noen kaster seg nok rundt disse ordene, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå