Gå til innhold

Kunne du vært sammen med en tyrker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 8.05):

Ta deg sammen selv. Hvorfor er du så sint og aggressiv? Dette er et diskusjonsforum, der man kan diskutere.  Du er ikke noe KG-politi og bestemmer ikke hva andre skal skrive. Hvis du ikke har noe konstruktivt å bidra med så pell deg UT av tråden.

Veldig spesielt å bli  sint fordi noen har andre preferanser enn deg. Klikker du i vinkel hvis noen menn sier de foretrekker damer fra Polen/India eller USA? Eller hvis kvinner har andre preferanser enn deg. Mulig det finnes noen tyrkere som ikke har dårlig kvinnesyn, men jeg har aldri møtt noen. Folk har ulike preferanser, er utrolig ufint å bruke rasisme som hersketeknikk her.

Flere tyrkere jeg kjenner har sagt de foretrekker tyrkiske og russiske kvinner. Skal jeg bli sint for det da, og rope RASIST? Man kan jo ikke noe for hva man liker. 

Anonymkode: 7ebff...5f9

Hun du referer til virker da ikke sint og aggresiv??😳 Du derimot😅

Anonymkode: 96e0c...830

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner noen tyrkere. Liker de godt. På dating apper går jeg veldig mange likes fra tyrkere, altså kanskje 70% tyrkere. Liker de dessverre ikke tilbake, må jo bære en grunn til at det er så mange tyrkere på disse appene? Regner med de ikke fungerer i forhold. 

Anonymkode: a5e7b...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner noen tyrkere. Liker de godt. På dating apper går jeg veldig mange likes fra tyrkere, altså kanskje 70% tyrkere. Liker de dessverre ikke tilbake, må jo bære en grunn til at det er så mange tyrkere på disse appene? Regner med de ikke fungerer i forhold. 

Anonymkode: a5e7b...2e8

Hvorfor regner dere alle med at de ikke fungerer i forhold?

Anonymkode: f4c61...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...