AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Skrevet 10. september 2024 Hei! Til dere andre med brystforstørrelser; Hvordan ble brystene ila graviditeten? Og det fint for dere å amme? Jeg er nå tre måneder på vei og brystene mine har blitt helt enorme 😅 Typ ALT for store. Håper dette vil gi seg på et punkt. Til vanlig ser de helt passende ut til kroppen min. Noen som hadde/har samme problemstilling? Anonymkode: 25b57...4c5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #2 Skrevet 11. september 2024 Mine ble også aaaaltfor store under graviditeten, spesielt mot slutten. Har implantat under muskel. Fikk mange strekkmerker på dem, og huden kjennes helt tynn ut nå. Fullammet i 6 mnd, og har ammet fint frem til 1 år. Regner med jeg fortsetter en god stund til. Slet litt med brystbetennelse i starten, men gikk fort over bare jeg tok Lecitin religiøst. Nå etter et år henger mitt vev litt, og deg ser det ganske tydelig selv hva som er juksepupp pg hva som er ekte pupp. Mit vev er blitt mykt og slapt, med simplantatet fortsatt er fast. Regner med det blir ny operasjon når vi er ferdig med barn! Mannen mener de vare ser mer naturlige ut nå, men jeg liker dem ikke noe særlig. Anonymkode: 78831...ae9 2
Anononyma Skrevet 11. september 2024 #3 Skrevet 11. september 2024 Mine har vært enorme siden positiv test. Gikk fra 75DD til 75H over natta 😅 De er fortsatt enorme nå etter to år med amming (og ammer fortsatt), men de henger mer. Ammingen har gått som en drøm helt siden han kom til verden 🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå