AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #1 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg kjøpte en skinnveske på ferie i helgen og har lyst å bruke den, men ble brått usikker på om den må impregneres eller ei? Noen som vet? Det pissregner her i Oslo så den får garantert regn på seg. Det eneste jeg har av impregnering er utstyr til skinnsko, men funker det på vesker og? Eller er det en spesiell type som må brukes? Anonymkode: 3cb4b...bd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. september 2024 #2 Del Skrevet 10. september 2024 Jeg gjør det før bruk. Anonymkode: 8a190...692 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellinoor Skrevet 10. september 2024 #3 Del Skrevet 10. september 2024 (endret) --- Endret 28. november 2024 av Ellinoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 11. september 2024 #4 Del Skrevet 11. september 2024 Impregner ja. Hvis impegneringen er for skinn så går det helt fint å bruke på både vesker og sko. Obs, sjekk utløpsdato på impregneringen da gammel impregnering kan misfarge skinnprodukter. Lærbalsam er flott å bruke en gang i blant for å gi næring til skinnet, og avslutt igjen med impregnering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2024 #5 Del Skrevet 11. september 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg kjøpte en skinnveske på ferie i helgen og har lyst å bruke den, men ble brått usikker på om den må impregneres eller ei? Noen som vet? Det pissregner her i Oslo så den får garantert regn på seg. Det eneste jeg har av impregnering er utstyr til skinnsko, men funker det på vesker og? Eller er det en spesiell type som må brukes? Anonymkode: 3cb4b...bd4 Kjøp i veskebutikk. De har pleie produkter tilpasset vesker. Jeg bruker rensekrem og pleiekrem beregnet på skinnmøbler. Go har impregnering fra veskebutikk. Impregnering beskytter også mot skitt og smuss, derfor smart. Anonymkode: 2bb45...2bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2024 #6 Del Skrevet 12. september 2024 stolsokk skrev (På 11.9.2024 den 4.28): Impregner ja. Hvis impegneringen er for skinn så går det helt fint å bruke på både vesker og sko. Obs, sjekk utløpsdato på impregneringen da gammel impregnering kan misfarge skinnprodukter. Lærbalsam er flott å bruke en gang i blant for å gi næring til skinnet, og avslutt igjen med impregnering. Hvor kjøper du lærbalsam da? Anonymkode: da281...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stolsokk Skrevet 12. september 2024 #7 Del Skrevet 12. september 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hvor kjøper du lærbalsam da? Anonymkode: da281...e1a Skomaker, ecco, skobutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 13. september 2024 #8 Del Skrevet 13. september 2024 Har köpt många dyra väskor inom åren men aldrig gjort det 🙈 makes sense att man ska det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå