Gå til innhold

Skal man impregnere skinnvesker før bruk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en skinnveske på ferie i helgen og har lyst å bruke den, men ble brått usikker på om den må impregneres eller ei? Noen som vet? Det pissregner her i Oslo så den får garantert regn på seg.

Det eneste jeg har av impregnering er utstyr til skinnsko, men funker det på vesker og? Eller er det en spesiell type som må brukes? 

Anonymkode: 3cb4b...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Impregner ja. Hvis impegneringen er for skinn så går det helt fint å bruke på både vesker og sko. Obs, sjekk utløpsdato på impregneringen da gammel impregnering kan misfarge skinnprodukter.  Lærbalsam er flott å bruke en gang i blant for å gi næring til skinnet, og avslutt igjen med impregnering.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg kjøpte en skinnveske på ferie i helgen og har lyst å bruke den, men ble brått usikker på om den må impregneres eller ei? Noen som vet? Det pissregner her i Oslo så den får garantert regn på seg.

Det eneste jeg har av impregnering er utstyr til skinnsko, men funker det på vesker og? Eller er det en spesiell type som må brukes? 

Anonymkode: 3cb4b...bd4

Kjøp i veskebutikk. De har pleie produkter tilpasset vesker. Jeg bruker rensekrem og pleiekrem beregnet på skinnmøbler. Go har impregnering fra veskebutikk. Impregnering beskytter også mot skitt og smuss, derfor smart.

Anonymkode: 2bb45...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stolsokk skrev (På 11.9.2024 den 4.28):

Impregner ja. Hvis impegneringen er for skinn så går det helt fint å bruke på både vesker og sko. Obs, sjekk utløpsdato på impregneringen da gammel impregnering kan misfarge skinnprodukter.  Lærbalsam er flott å bruke en gang i blant for å gi næring til skinnet, og avslutt igjen med impregnering.

Hvor kjøper du lærbalsam da?

Anonymkode: da281...e1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...